تعداد بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 2022 02 June
تفاهم‌نامه تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی خرید دستگاه MRI بیمارستان شهدای نی‌ریز در فرمانداری این شهرستان امضا شد.
روابط عمومی: مجتمع فولاد غدیر نی ریز

تفاهم‌نامه تأمین اعتبار 100 میلیارد ریالی خرید دستگاه MRI بیمارستان شهدای نی‌ریز با حضور محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر، داور آل‌داود رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز‌، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، مختار یوسفی فرماندار نی‌ریز و حجت شفیعی رئیس مجمع خیرین سلامت در فرمانداری این شهرستان امضا شد.


در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، آل‌داود رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز با اشاره به مشکلات مردم در حوزه درمان، خرید دستگاه MRI را مهمترین نیاز مردم عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و لطف فولاد غدیر نی‌ریز، این اتفاق برای ما محقق شده است.

تفاهم‌نامه تأمین اعتبار خرید دستگاه  MRI  بین فولاد غدیر و شبکه بهداشت و درمان


در ادامه، فرهاد طهماسبی ضمن تقدیر از اقدامات مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، تأمین هزینه خرید دستگاه MRI را اقدامی آینده‌ساز و بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: از طرف مردم نی‌‌ریز و شهرستانهای همجوار، از این حرکت دکتر مصطفی‌پور تشکر و قدردانی می‌کنم.


وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های در حال اجرای مجتمع فولاد غدیر افزود: در دوره مدیریت دکتر مصطفی‌پور، فولادسازی دوباره روی ریل ساخت قرار گرفت که احیاء این پروژه بیشتر شبیه معجزه بود. نفع همه پروژه‌های مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز قطعاً به مردم شهرستان خواهد رسید. 


محسن مصطفی‌پور در این جلسه، از تأمین هزینه خرید دستگاه MRI به عنوان گام پنجم تحقق آرمانهای مجتمع فولاد غدیر در جهت پیشرفت و توسعه پایدار شهرستان یاد کرد.


وی همدلی بین مسئولان شهرستان را مهمترین انگیزه این مجتمع برای اقدامات بیشتر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم تا نام منطقه محروم از نی‌ریز برداشته شود. مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز آمادگی این را دارد که بلافاصله این پرداخت صورت پذیرد و در کوتاهترین زمان ممکن، دستگاه MRI وارد منطقه شود تا موجب ایجاد بارقه امید و طیب خاطر برای مردم باشد که مسئولان به فکر آنها هستند.


مختار یوسفی فرماندار نی‌ریز با اشاره به همدلی ایجاد شده بین مسئولان شهرستان، تبدیل نی‌ریز به یک شهرستان صنعتی را مهمترین هدف مسئولان عنوان کرد و افزود: در این مسیر قطعاً راه سخت و دشوار است. 


مدیری در این راه موفق است که با تدبیر و عقل و درایت و به دور از سیاسی کاری از این موانع در راه رشد شهرستان استفاده کند. وی در پایان افزود: نی‌ریز، شهرستان بزرگی است و مردم نی‌ریز هم مردم بزرگواری هستند. شهر بزرگ مدیران بزرگ می‌خواهد. برای رقم زدن طلایی‌ترین دوران تاریخ نی‌ریز، با همدلی و همکاری مسیر را برای رشد و توسعه این شهرستان آماده کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها