تعداد بازدید: ۶۲۳
کد خبر: ۱۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ - 2022 28 May
با اجرای برنامه توسط بازیگرسریال «نون.خ»:

جشن بزرگ کارکنان شرکت سیمان سفید نی‌ریز به مناسبت هفته کار و کارگر، دوشنبه شب 26 اردیبهشت برگزار شد.

این مراسم با حضور مهندس اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز، مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی‌ریز، اعضای شورای تأمین شهرستان نی‌ریز، واثق رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان نی‌ریز و عباسی رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بیش از 700 نفر از خانواده‌های کارکنان این شرکت در تالار کسرا اجرا شد.

در این شب باشکوه برنامه‌های شاد و متنوع با هنرنمایی «یوسف کرمی» بازیگر سریال تلویزیونی «نون خ» و «حسین عباسـی» مجری شبکه‌های 3 و 5 صدا و سیما به نمایش در آمد.

در ابتدا مدیرعامل شرکت، علت تأخیر در برگزاری این مراسم را مصادف شدن آن با چهلمین روز درگذشت امام جمعه جلیل‌القدر، آیت‌ا... سید محمد فقیه عنوان نمود  و در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در سـال 1400، با اشاره به فرمایش امام راحل که  می‌فرمایند: «حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است» به تشریح جایگاه ویژه کارکنان در عرصه صنعت، تولید و توسعه کشور پرداخت و به اهم فعالیت‌های شرکت در سال گذشته و افتخارات کسب شده از جمله واحد نمونه صنعتی در سطح استان، واحد صادر کننده نمونه استان، واحد شایسته تقدیر استاندارد و واحد ‌نمونه ملی صنعت سبز طی این سال اشاره نمود.

داود اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز:                       44% از محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس ( امارات، عمان، قطر) و عراق، افغانستان، کره‌جنوبی، تانزانیا، ازبکستان، هندوستان، سریلانکا و ارمنستان صادر کرده‌ایم.                                                                   افزایش ظرفیت کارخانه از 500 تن به 1000 تن را در دستور کار داریم.

وی همچنین گفت: شرکت سیمان سفید نی‌ریز به عنوان یک شرکت صادرات محور در سـال گذشته حـدود 44% از محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس ( امارات، عمان، قطر) و کشورهای عراق، افغانستان، کره‌جنوبی، تانزانیا، ازبکستان، هندوستان، سریلانکا و ارمنستان صادر کرده است و در سطح کشور نیزمحصولات این شرکت در 27 استان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: در سال 1399 که به دستور رهبر فرزانه انقلاب، سال جهش تولید نامگذاری گردید این شرکت توانست رکورد 25 ساله فروش شرکت را پشت سرگذاشته و در سال 1400 که سال «تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها» نامگذاری شد نیز رکورد 25 ساله تولید کلینکر را ثبت نماید.

همچنین این شرکت در راستای تحقق شعار سال 1401 «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» و ایجاد اشتغال، برنامه افزایش ظرفیت کارخانه از 500 تن به 1000 تن در روز را در دستور کار خود قرار داده است که در همین راستا گزارش طرح توجیهی فنی، اقتصادی و مالی تهیه و در صورت تأیید توسط «هلدینگ سیمان تأمین» عملیاتی خواهد شد.

اکبری همچنین توضیح داد: یک بنگاه اقتصادی در صورتی می‌تواند موفق باشد و پیشرفت نماید که حقوق و منافع ذینفعان از جمله کارکنان، سهامداران و مسئولیت‌های اجتماعی را به درستی رعایت نماید. در همین راستا تمام تلاش مدیریت این مجموعه بهبود امکانات رفاهی و ترمیم دریافتی‌های کارکنان بوده است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ ننموده است و همچنین سود شناسایی شده در سال 1399 به طور کامل به سهامداران پرداخت گردیده و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی طبق قوانین و ضوابط شرکت، همکاری همه جانبه با نهادها و سازمان‌های مربوطه به عمل آمده است که از جمله می‌توان به همکاری این شرکت در برگزاری سمینار تالاب بختگان اشاره نمود. 

در این مراسم مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی‌ریز در خصوص توجه ویژه به کارگران و خانواده‌های آنان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰۰ شهید ولایتمدار کارگر کشور به ویژه دو شهید کارگر شهرستان نی‌ریز، شهید محمد یارابراهیمی و شهید اسدالله سبقت نکات مهم و با اهمیتی در شرایط حساس این روزهای کشور بیان کرد.

مهندس یوسفی تأکید داشت: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای کشور ایران اسلامی به دست کارگران و زحمتکشان عرصه تولید، مؤید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر فعال است که ما باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان باشیم.

یوسفی از تلاش و حمایت‌های همه جانبه‌ی دکتر طهماسبی نماینده شهرستان تشکر کرد و از کارگران و خانواده‌های آنان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از طرف شورای اسلامی کار از زحمات مهندس اکبری مدیر عامل محترم سیمان سفید نی‌ریز قدردانی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها