تعداد بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ - 2022 28 May
در بازدید فرماندار نی‌ریز از کتابخانه‌های عمومی عنوان شد:
صد هزار جلد کتاب در 8 کتابخانه شهری
روابط عمومی: فرمانداری شهرستان نی ریز


فرماندار شهرستان نی‌ریز در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از ادارات از کتابخانه‌های عمومی امام جعفر صادق ، کوثر نور و مرکزی بازدید کرد.

فرماندار نی‌ریز و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای رئیس و کارکنان کتابخانه‌های عمومی با تأکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و پیشینه تاریخی شهرستان، خواستار ورود نخبگان، فرهیختگان و همچنین همراهی و مشارکت مردم به ویژه خانواده‌ها در جهت ترغیب جوانان به مطالعه و توسعه و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد.

مختار یوسفی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید با برنامه‌ریزی و جدیت پیگیری شود، با ارزیابی سرانه مطالعه شهرستان و میزان استقبال مردم از کتابخانه‌ها در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی بر لزوم فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه تأکید کرد.

نماینده عالی دولت خاطر در پایان، مشکلات این اداره را مورد بررسی قرار داد و قول پیگیری جهت رفع مشکلات مطرح شده‌ی این نهاد مهم را داد.

نوشتنی است در ابتدای این بازدید رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان نی‌ریز نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و برنامه‌ آتی کتابخانه‌ها را به فرماندار ارائه کرد.

اکبر عابدین‌نژاد افزود: در حال حاضر بیش از صد هزار جلد کتاب در 8 کتابخانه شهری در دسترس اعضا می‌باشد و همچنین تعداد 5 هزار نفر نیز در کتابخانه‌های این شهرستان عضو هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها