تعداد بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 2022 21 May
همایش فرزندپروری به مناسبت هفته ملی جمعیت با موضوع «خانواده شاد و سالم با حضور فرزندان» دوشنبه 26 اردیبهشت در سالن اداره ارشاد نی‌ریز برگزار شد. 

این همایش توسط شبکه بهداشت و درمان با حضور نمایندگان و کارمندان ادارات دولتی برگزار شد و سخنران آن حجت‌الاسلام عقیل شفیعی رئیس حوزه علمیه امام صادق بود.

طاهره پیرزاده مسئول سلامت خانواده و جمعیت شهرستان هدف از برگزاری این همایش را بزرگداشت هفته جمعیت خواند و گفت: «با توجه به سالخوردگی جمعیت کشور و کاهش نرخ باروری نیاز به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی وضعیت موجود می‌باشد که ما این همایش را در رأس برنامه خود قرار دادیم.»

شفیعی در این همایش با سخنرانی و ایراد سؤالاتی مربوط به خانواده شاد و بدون مشکل همراه با فرزندپروری مطرح نمود و گفت: «خانواده یک سیستم متشکل از پدر، مادر، خواهر و برادر است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا به یک هدف مشترک برسند. حال اگر ورودی‌های خوبی در این زندگی به کار رود، خروجی‌های خوبی خواهد داشت. پس نیاز است که خانواده‌ها، پدر و مادران، اخلاق و رفتاری شایسته داشته باشند تا فرزندانی شاد و خانواده سالمی داشته باشیم. »

طاهره دیدگاه کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت درمان نی‌ریز با اشاره به لزوم آموزش‌های قبل از داشتن فرزند گفت: «داشتن فرزند بهتر از بی‌فرزندی است. جامعه ما در آینده یک جامعه سالمند است پس بیایید با برخورداری از خانواده سالم و آموزشهای قبل از فرزندآوری از جمله مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های فرزندپروری حرکت مناسبی در راستای افزایش جمعیت کشورمان داشته باشیم و با اطلاع و آگاهی کامل فرزندان خوبی را پرورش دهیم.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها