تعداد بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ - 2022 18 May
سرپرست بیمارستان شهدای سلامت از راه‌اندازی دستگاه تشخیصی ماموگرافی پیشرفته دیجیتال در این بیمارستان خبر داد.

سرپرست بیمارستان شهدای سلامت از راه‌اندازی دستگاه تشخیصی ماموگرافی پیشرفته دیجیتال در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت، دکتر پیمان امیدواری سرپرست بیمارستان با اعلام این خبر گفت: دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال، مطابق با جدیدترین تکنولوژی و به منظور تشخیص زود هنگام بیماریها و توده‌های پستان، در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد.

دکتر امیدواری تصریح کرد: هزینه خرید، نصب و راه‌اندازی این دستگاه بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد و هدف از راه‌اندازی آن، افزایش ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و شهروندان است.

وی افزود: شایعترین بیماری بدخیم در بین زنان، سرطان سینه است که با راه‌اندازی این دستگاه می‌توان با تشخیص به موقع این بیماری، پیشگیری و اقدامات لازم را انجام داد.

دکتر امیدواری در ادامه بیان کرد: این دستگاه به دلیل دیجیتال بودن و کیفیت تصویر بسیار بالا، قدرت و دقت زیادی در تشخیص دارد و همچنین مهمترین مزیت آن را می‌توان سرعت بالا در تصویربرداری دانست.

سرپرست بیمارستان با اشاره به این که هر اقدامی در راستای پیشگیری از بیماریها و یا تشخیص زود هنگام، کمک به سلامت جامعه است، گفت: انجام ماموگرافی به عنوان یکی از مهمترین شیوه‌های تشخیص به موقع و مبارزه با سرطان پستان است و انجام این روش تشخیصی برای زنان، ضروری و در پیشگیری از این بیماری حائز اهمیت است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها