تعداد بازدید: ۵۰۵
کد خبر: ۱۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 2022 18 May
لیگ 2 بسکتبال کشور
تیم بسکتبال بزرگسالان  نی‌ریز به جمع 8 تیم برتر لیگ دسته 2  کشور راه یافت.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

مرحله دوم این رقابت‌ها دو‌شنبه تا جمعه 19 تا 23 اردیبهشت در شیراز انجام شد.

در این مرحله نی‌ریز با 5 تیم برتر جنوب کشور شامل «فولاد هرمزگان»، «پادما یدک اصفهان»، «مس شهربابک»، «گلنور اصفهان» و «فایربال شیراز» به رقابت پرداخت که با دو پیروزی و 3 شکست توانست به جمع 8 تیم برتر کشور بپیوندد.

تیم نی‌ریز در دیدار اول خود مقابل فولاد هرمزگان با نتیجه 83 بر 62 شکست را پذیرفت اما در دیدار دوم خود مقابل فایربال شیراز از همان ابتدا خود را با 12 امتیاز پیش انداخت و در نهایت با نتیجه 72 بر 60  پیروز میدان شد.

نی‌ریز در ادامه و در دیدار سوم خود برابر پادما یدک اصفهان با نتیجه 75 بر 57 تن به شکست داد. تیم نی‌ریز در مرحله گروهی که هر دو بازی خود را مقابل گلنور واگذار کرده بود در این دیدار چهارم خود دوباره مقابل این تیم قرارگرفت و توانست با نتیجه 66 بر 53 این تیم را پشت سر بگذارد و صعود خود را به جمع 8 تیم قطعی کند.

اما در دیدار پایانی که حکم بازی تدارکاتی داشت تیم نی‌ریز مقابل شهر بابک 82 بر 49 بازی را واگذار نمود.

از این مرحله و از جمع 6 تیم 4 تیم به مرحله بعد صعود می‌کردند.

در مرحله پلی‌آف، نی‌ریز در دو بازی رفت و برگشت دوشنبه 2 خرداد و چهارشنبه 4 خرداد  مقابل «آورتا ساری» از گروه شمال بازی می‌کند. مرحله یک چهارم این مسابقات به صورت مجتمعی در اصفهان برگزار می‌شود.

نوشتنی است مسابقات لیگ دسته ۲ بسکتبال باشگاه‌‌های کشور در فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ با حضور ۳۸ تیم در  گروه‌های شمال و جنوب آغاز شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها