تعداد بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۱۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱ - 2022 08 May
128 مأموریت اورژانس در یک هفته

عابد نعمتی، نی ریزان فارس:
اورژانس 115 نی‌ریز 128 مأموریت در هفته گذشته انجام داد که برخی از آنها به شرح زیر است:
به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز،  ساعت 18:45 پنجشنبه 8  اردی‌بهشت، یک خودرو در گردنه خواجه‌جمالی واژگون شد و 5 سرنشین 16 و 17 ساله آن مصدوم شدند.


آنها دچار صدماتی از جمله شکستگی ران پا، ضربه به گردن و کمر شدند. یکی ازمصدومان دچار ضایعه نخاعی و از زانو به پایین فلج شد. اما به لطف کمک خیرین در جمع‌آوری هزینه 300 میلیونی عمل اورژانسی او، بهبود یافت.
محمدحسین کچویی گفت: «ساعت 17:20 جمعه 9  اردی‌بهشت نیز یک خودرو دیگر روبروی پلیس‌راه نی‌ریز واژگون شد و 5 سرنشین آن مصدوم شدند.


ساعت 10 صبح همان روز، یک پسر 11 ساله در روستای دهمورد که با دوستانش مسابقه  موتورسواری گذاشته بود، کنترلش را از دست داد و به جدول کنار جاده برخورد کرد و به شدت ضربه مغزی شد. او با حال وخیم و درجه هوشیاری 4 به بیمارستان شهدای سلامت اعزام شد و تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. اما با توجه به وخامت حال، به مراکز درمانی استان اعزام شد.»


وی همچنین از مرگ دلخراش سه عضو یک خانواده در حادثه تصادف تریلر با موتورسیکلت خبر داد.


کچویی عنوان داشت: «بر اثر برخورد یک تریلر با موتورسیکلت در 5 کیلومتری آباده طشک، سه عضو یک خانواده کشته شدند. این حادثه ساعت 20:25 یکشنبه 11 اردی‌بهشت‌ماه در جاده حوالی روستای ده‌زیر اتفاق افتاد که بر اثر آن، سه سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند.


وی افزود: «مرد 60 ساله راکب موتورسیکلت، دختر 14 ساله‌اش و یک پسربچه 3 ساله که نوه‌اش بود، جان باختگان این حادثه دلخراش بودند.»


مدیر اورژانس نی‌ریز گفت:  «سه ساعت بعد، بر اثر تصادف پژو پارس و تریلر در گردنه جدید نی‌ریز - استهبان، یک زن و مرد 39 و 40 ساله افغانی سرنشین خودرو دچار صدمات متعدد شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.»


به دنبال این حادثه، آتش‌نشانی نی‌ریز در محل حاضر شد و با توجه به تاریکی شب و خطر برخورد خودروها، آتش‌نشانان نسبت به ایمن‌سازی محل و کنترل عبور و مرور جهت جلوگیری از حوادث بعدی، اقدامات لازم را انجام دادند.


وی اضافه کرد: «ساعت 2:15 بامداد همان روز در ده کیلومتری محور نی‌ریز - سیرجان (بعد از پلیس راه)، یک تریلر در گردنه لای‌رز واژگون شد و دو سرنشین 31 و 26 ساله آن دچار ضربه به سر و دست شدند و به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافتند.»


در پی این حادثه، تیم عملیاتی مستقر در پایگاه بین شهری حسن‌آباد جمعیت هلال‌احمر شهرستان نی‌ریز به محل حادثه اعزام شد و ضمن ارزیابی و تثبیت صحنه و تریلر، اقدام به رهاسازی و تحویل دو مصدوم حادثه به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نمود.


ساعت 12:30 دوشنبه 12  اردی‌بهشت، یک نوجوان 15 ساله راکب موتورسیکلت در بولوار شهید زردشت به یک خودروی پراید که از خیابان صدوقی قصد ورود به کوچه کنار بانک ملت سجادیه را داشت برخورد کرد و دچار صدمات متعدد شد. وی توسط آمبولانس به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.

 

دست کم 3 کشته و 33 مصدوم در حوادث ترافیکی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها