تعداد بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴ - 2022 08 May
هفته پُر تب و تاب فوتسال جام رمضان

مجید پاکیزه دامن/ گروه‌ ورزش:


در ادامه رقابتهای فوتسال جام رمضان نی‌ریز که با برگزاری دیدارهایی همراه بود، مسابقه دو تیم اهورا و هایپر میچکا نیمه تمام ماند.


پنجشنبه 8 اردیبهشت اهورا و هاپیر میچکا در اولین مصاف این شب مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در حالی که بازی تا اوایل نیمه دوم 2 بر صفر به سود اهورا دنبال می‌شد، اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم هایپر میچکا به نحوه قضاوت داوران، بازی را به حاشیه کشاند و سرپرست این تیم بازیکنان خود را از زمین مسابقه بیرون کشید.


در این بازی که اخراج امیرحسین قصابی و جابر شاهسوند را به همراه داشت، تیم هایپر میچکا از ادامه حضور در مسابقه صرف نظر کرد. نتیجه این دیدار پس از بررسی در کمیته انضباطی هیئت فوتبال به دو تیم ابلاغ خواهد شد.


در این دیدار محسن صنعتی و بهنام اسماعیلی برای اهورا موفق به گلزنی شدند.


در دومین مصاف این شب، پرسپولیس دهچاه که در اولین دیدار خود با نتیجه نزدیک 4 به 3 مغلوب پدیده تل مهتابی شده بود، مقابل پویش پاسارگاد به تساوی 2 بر 2 دست یافت تا اولین امتیاز خود را به دست آورد.


پویش پاسارگاد نیز که در اولین دیدار خود برابر هایپر میچکا همین نتیجه را به دست آورده بود، در این دیدار تنها به همین یک امتیاز بسنده کرد تا جمع امتیازات خود را به عدد 2 برساند.


علی خائف و علی وطن‌پرست برای پرسپولیس دهچاه و سعید حامدی و علی فداکار برای پویش پاسارگاد گلزنی کردند.


اما در دیگر دیدارهای این مسابقات که یکشنبه 11 اردیبهشت برگزار شد، اهورا در رویارویی با تل مهتابی، با پیروزی 3 بر 1 از سد این تیم گذشت و مجموع امتیازات خود را به عدد 6 رساند.


چنانچه نتیجه بازی اهورا مقابل هایپر میچکا از سوی کمیته برگزاری مسابقات به سود این تیم اعلام شود، اهورا در گل آوراژ نیز در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت و صدرنشین جدول 5 تیمی خواهد شد.


در این بازی مجتبی کریمی یک گل و مجتبی سرخی دو گل برای اهورا و مسلم پروان یک گل برای پدیده تل مهتابی به ثمر رساندند.


در دومین و آخرین بازی هفته، هایپر میچکا باز هم در کسب نتیجه ناکام ماند و مقابل پرسپولیس دهچاه تن به شکست 4 بر 3 داد تا در قعر جدول قرار بگیرد.


پرسپولیس دهچاه که برای جبران ناکامی در اولین مسابقه خود پا به میدان گذاشته بود، با درخشش محمد جواد محمدی که دو گل تیمش را به ثمر رساند، توانست در واپسین ثانیه‌های پایانی با دست پر و کسب 3 امتیاز زمین بازی را ترک کند.


مصطفی موسی‌پور و محمد اسماعیل دهچایی دو گل دیگر پرسپولیس دهچاه را به ثمر رساندند و مهدی زردشت یک بار و حسن نجفی دو بار برای هایپر میچکا گلزنی کردند اما نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.  


در دو بازی چهارشنبه شب 14 اردیبهشت اهورا مقابل پرسپولیس دهچاه به پیروزی پرگل 6 بر 2 دست یافت و در جدول پنج تیمی این رقابتها با کسب 9 امتیاز از سه دیدار به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.


اهورا که در رقابتهای فوتسال جام رمضان استهبان نیز حضور دارد و توانسته به مرحله حذفی صعود کند، در مسابقات نی‌ریز هم خط و نشان محکمی برای دیگر رقبا کشیده و به نظر می‌رسد علیرضا مظفری با روندی که با تیمش در پیش گرفته به قهرمانی چشم دارد.


در سوی مقابل پرسپولیس دهچاه که با ارائه بازی های هجومی توانسته بود تا قبل از این دیدار نتایج در خور توجهی را کسب کند، مقابل اهورا سر تعظیم فرود آورد و نتوانست در برابر این تیم یکدست حرفی برای گفتن داشته باشد.


عارف اعتباری و صادق حیدری هرکدام دوبار و مجتبی سرخی و بهنام اسماعیلی یک بار برای اهورا موفق به گلزنی شدند و علی خائف و محمد جواد محمدی دو گل پرسپولیس دهچاه را به ثمر رساندند.


در دیگر مسابقه این شب پویش پاسارگاد که می‌توان آن را جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات نامید، باز هم از کسب امتیاز بی بهره بود و در مقابل سد محکم پدیده تل مهتابی و برادران پروان با حساب 3 بر 1 شکست خورد.


پویش پاسارگاد که از دو بازی قبلی خود تنها 2 امتیاز کسب کرده بود، با امیدواری و کسب 3 امتیاز پای به این دیدار گذاشت و در همان نیمه نخست کار برای این تیم تمام شد.


تل مهتابی نیز که به مانند اهورا رؤیای قهرمانی را در سر دارد، اصلی‌ترین رقیب این تیم محسوب می‌شود و با ارائه بازی‌های فیزیکی و درگیرانه چشم خود را به گرفتن جام قهرمانی دوخته است.


در این بازی برای پدیده تل‌مهتابی علیرضا علیمردانی، ایوب علیخانی و محمود عابدی گلزنی کردند و علی دلپذیر گل پویش پاسارگاد را به ثمر رساند. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها