تعداد بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ - 2022 03 May
این هفته:
دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز میزبان 1500 شرکت کننده/ 72 درصد شرکت کنندگان بانوان هستند.

خبرگزاری آنا:

بیش از 1500 داوطلب به منظور شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: در این آزمون با کد شغلی آموزش و پرورش 1518 نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد 1089 نفر را زنان و 393 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

حمید آروین با بیان این مطلب که قریب به 72 درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: این آزمون در دو نوبت صبح پنج‌شنبه و صبح جمعه 14 و 15 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز برگزار می شود که در صبح پنج‌شنبه 984 داوطلب و در صبح جمعه 534 داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.

در همین خصوص نشست هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات با حضور نمایندگان نهادها، ادارات و دستگاه‌های مجری تشکیل شد و مسائل مختلف مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در نی‌ریز با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند گفت: داوطلبان در صورت مغایرت به باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌‌ریز مراجعه کنند. 

مهدی راه‌وار گفت: داوطلبان در روز برگزاری آزمون رأس ساعت تعیین شده در کارت ورود به جلسه به محل برگزاری آزمون واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز مراجعه نموده و از آوردن گوشی همراه و سایر وسایل الکترونیکی و هرگونه وسیله اضافی جداً خودداری کرده و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک سه لایه و مداد مشکی پررنگ و مداد پاک‌کن به همراه داشته باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها