تعداد بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 2022 01 May
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پی بعضی مشکلات در ثبت‌نام بن دانشگاهیان و طلاب اعلام کرده است که اطلاعات دانشجویان، اعضای هیات علمی و طلاب برای ثبت‌نام بن اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی نمایشگاه کتاب توسط مراکز آموزش عالی در اختیار ستاد اجرایی نمایشگاه قرار گرفته است. 
 
به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور اقدام به توزیع بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌کند.
 
اطلاعات لازم برای ثبت نام دانشجویان، اعضای هیات علمی و طلاب برای تهیه بن اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی نمایشگاه کتاب توسط مراکز آموزش عالی و حوزوی از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز آموزش عالی غیردولتی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اختیار ستاد اجرایی نمایشگاه قرار گرفته است. 
 
از همین جهت نقص‌های اطلاعاتی مربوط در این بخش متوجه ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب تهران نیست.
 
متقاضیان در صورت ایجاد هر نقص اطلاعاتی باید مراتب را از سوی مراکز آموزش عالی و حوزوی مربوطه پیگیری کنند. 
 
اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند از روز پنج‌شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه به آدرس ketab.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.
 
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۷ درصد، معادل ۲۰۰‌ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۳ درصد معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
 
همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
 
یارانه اعتباری خرید کتاب(بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است.
 
یارانه خرید کتاب(بُن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت‌نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.
 
هر کد ملی تنها یک‌بار مجاز به دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب(بُن کتاب) است. هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت‌نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها