تعداد بازدید: ۶۲۳
کد خبر: ۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 30 April
مجتبی خجسته مربی با دانش و مستعد نی‌ریزی با انتشار مطلبی از پیوستن خود به باشگاه استقلال تهران خبر داد.

مجید پاکیزه دامن/ گروه ورزش:

پس از اتمام قرارداد خجسته با باشگاه پارسیان تهران، این مربی جوان با مسئولان استقلال به توافق نهایی رسید و به کادر فنی تیم جوانان این باشگاه که سیاوش اکبرپور مهاجم سابق آبی‌پوشان سرمربیگری آن را برعهده دارد اضافه شد.

مجتبی خجسته به نی‌ریزان فارس گفت: با پایان مسابقات لیگ‌های برتر تهران در اسفند سال گذشته و کسب رتبه پنجم جدول با تیم نوجوانان پارسیان تهران و اتمام قراردادم با این باشگاه، پیشنهادات خوبی برای مربیگری و سرمربیگری در رده‌ها و لیگ‌های مختلف و همچنین از شهرهای خارج از استان تهران داشتم که در نهایت با بررسی  امکانات و فضای باشگاه‌های مختلف به این نتیجه رسیدم که در رده جوانان باشگاه استقلال می‌توانم تأثیرگذاری بیشتری در فوتبال داشته باشم. به علاوه این که هر مربی حرفه‌ای دوست دارد در یکی از دو باشگاه بزرگ پایتخت مربیگری کند.

بنابراین با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شدم و طی یک جلسه با سیاوش اکبرپور سرمربی این تیم، توافقی  برای مدت یک فصل صورت گرفت.

خجسته گفت: سیاوش اکبرپور از بازیکنان باسابقه و محبوب باشگاه استقلال تهران محسوب می‌شود و از مربیان جوان و صاحب فلسفه مدرن است. با توجه به تجربه ۱۶ ساله‌ای که در  مربیگری دارم، به نظرم او یک مربی آینده‌دار در فوتبال ایران خواهد شد و از این به بعد بیشتر از وی خواهیم شنید.

این مربی نی‌ریزی اظهار امیدواری کرد تا در پایان فصل، ضمن کسب یک رتبه خوب با باشگاه استقلال بتواند در کنار مربیان این باشگاه استعدادهای با کیفیتی را به تیم بزرگسالان تحویل دهند که به گفته او این مهمترین مأموریت آنها در تیم جوانان خواهد بود.

مجتبی خجسته گفت: با تعامل و ارتباطات خوبی که بین کادر فنی تیم جوانان و فرهاد مجیدی سرمربی تیم بزرگسالان وجود دارد، این انتظار می‌رود برای پشتوانه‌سازی سال‌های آینده باشگاه، در جهت تزریق بازیکنان جوان و با استعداد و راهیابی آنها به رده بزرگسالان، گام‌های خوبی برداشته شود.

وی در پایان  گفت: امیدوارم فوتبال شهرستان نی‌ریز، با تلاش مربیان و همکاران توانا بتواند استعداد‌های خوبی را پرورش دهد تا شاهد حضور بازیکنان با استعداد فوتبال نی‌ریز در رده‌های مختلف باشگاه استقلال تهران باشیم. 

خجسته روی نیمکت آبی‌های پایتخت

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها