تعداد بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 30 April
رقابت‌های فوتسال جام رمضان امسال درحالی با دوسال وقفه آغاز شده که بیشتر تیمها در ترکیب خود از بازیکنان جدید و پدیده‌های آینده فوتسال نی‌ریز استفاده می‌کنند.

مجید پاکیزه دامن/ گروه ورزش:

مسابقات جام رمضان که می‌توان از آن به عنوان قدیمی و معتبرترین رقابت‌های فوتسال در نی‌ریز یاد کرد، امسال با نام سه بازیکن فقید محمود پورکانی، مسعود زارعی و علی خوش‌اقبال پنجشنبه 1 اردیبهشت آغاز شده و چهار تیم در شب اول به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه آن یک تساوی و یک پیروزی در این شب بود.

در اولین دیدار و افتتاحیه مسابقات، پویش پاسارگاد که از امیرمحمد کوهکن در رأس کادر فنی خود استفاده می‌کند به دیدار هایپر میچکا تیمی از آبادزردشت رفت که دو تیم در پایان به تساوی 2 -2 دست یافتند.

در این بازی هایپر میچکا با هدایت سعید زارع از مربیان جوان اما با سابقه نی‌ریز اگرچه می‌توانست پیروز این بازی باشد، اما هوشیاری و ضدحمله‌های انفجاری بازیکنان پویش پاسارگاد خیلی سریع خوشحالی را از بازیکنان و کادر فنی هایپر میچکا پس گرفت تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.
در این بازی سجاد زارع که بهترین بازیکن میدان بود برای هایپر میچکا دو گل به ثمر رساند و سعید حامدی از روی نقطه پنالتی و علی دلپذیر گل‌های پویش پاسارگاد را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این شب، پرسپولیس دهچاه یکی از تیمهای همیشه آماده و حاضر در مسابقات فوتبال و فوتسال نی‌ریز در رویارویی با پدیده تل‌مهتابی تن به شکست 4 به 3 داد تا علیرغم بازی درخشانش نتواند امتیازی کسب کند.

پدیده تل‌مهتابی نیز که همواره در مسابقات مختلف از بازیکنان دارای بُعد فنی بالا همچون برادران پروان در ترکیب خود سود می‌برد، توانست با درخشش میلاد، مسلم و میثم پروان این برتری را به حریف دیکته کند و پیروز این میدان باشد.

در این بازی مسلم پروان که بهترین بازیکن میدان بود دوگل و میلاد پروان و ایوب علیخانی هرکدام یک گل برای پدیده تل مهتابی به ثمر رساندند و علی خائف، محمدجواد محمدی و علی وطن‌پرست نیز برای پرسپولیس دهچاه موفق به گلزنی شدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها