تعداد بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۱۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 30 April

ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان درون واحدی شرکت فولاد غدیر با درخشش حسین مبارکی درون دروازه تیم زنده‌یاد رحیم کاوه و گلزنی مجتبی افسر نایب رئیس شورای شهر نی‌ریز پیگیری شد.

هفته دوم و سوم این مسابقات که از دوشنبه ۵ تا چهارشنبه ۷ اردیبهشت برگزار شد و با اتمام دور گروهی نیز همراه بود، تیم تولید در مصاف با HSEE به برتری ۳ بر ۱ دست یافت و در مسابقه‌ای که به زعم مسئولان برگزاری مسابقات فینال زودرس محسوب می‌شد، توانست این برتری را از آن خود کند.

در این بازی اکبر طاطی دو گل و سهراب صحت یک گل برای تولید و محمد عیسی‌پور تنها گل تیم  HSEE را به ثمر رساندند.

در دومین بازی، تیم زنده‌یاد رحیم کاوه با برتری ۲ به صفر مقابل امید توانست این تیم را با شکست بدرقه کند.

هرچند که تیم امید فرصت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه تیم زنده‌یاد کاوه خلق کرد و بار‌ها دروازه این تیم را با تهدید مواجه ساخت، اما سیو‌های دیدنی حسین مبارکی دروازه‌بان تیم زنده‌یاد رحیم کاوه مانع از به ثمر رسیدن گل برای تیم مقابل شد تا این گلر توانا نقش بسزایی را در پیروزی تیمش ایفا کند.

در این دیدار حسن شاهسوندی و سینا سلطانی گل‌های تیمشان را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی مرحله گروهی شهید استاد که از قبل صعود خود را به دور حذفی این رقابت‌ها مسجل کرده بود، مقابل تیم شهید حججی به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ دست یافت تا به عنوان صدرنشین گروه A راهی این مرحله شود.

حسین استاد برای تیم شهید استاد و قاسم بیگی برای تیم شهید حججی در این بازی گلزنی کردند.

اما در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات، تیم سردار سلیمانی که از صعود به دور بعد بازمانده بود، در یک بازی زیبا و پرگل علیرغم بازی خوبی که ارائه داد در نهایت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم تولید شکست خورد.

تیم تولید که تنها دو بازی در این مرحله انجام داده بود، با کسب ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی و نیمه نهایی صعود کرد.

در این دیدار اکبر طاطی دوگل و مجتبی افسر یک گل برای تیم تولید و اصغر مهرپرور و حمید صادقی گل‌های تیم سردار سلیمانی را به ثمر رساندند؛ بنابراین با پایان یافتن دور گروهی این مسابقات، شهید استاد برای صعود به فینال مقابل HSEE قرار خواهد گرفت و تیم زنده‌یاد رحیم کاوه رو در روی تیم تولید به رقابت خواهد پرداخت.  

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها