تعداد بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۱۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 2022 21 April
سایت برای خانواده‌های 3 فرزند به بالا باز است

متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام، اشتباه درج نموده‌اند، می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

این امکان برای متقاضیان از روز پنج‌شنبه 1401/02/01 به مدت یک‌ماه فعال شده و افراد باید به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کنند.

نوشتنی است متقاضیان باید پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ 20/10/1400 مندرج در سامانه توجه نمایند.

لازم به ذکر است در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین انجام می‌شود.

همچنین با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها