تعداد بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 23 April
آغاز مسابقات فوتسال درون سازمانی مجتمع فولاد غدیر نی ریز (رمضان ۱۴۰۱)

مسابقات فوتسال درون سازمانی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز جام رمضان و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر  با حضور 8 تیم  زند‌یاد رحیم کاوه، شهید حججی، شهید استاد، امید، تولید، خدمات، شهید سلیمانی و HSEE در ۲ گروه ۴ تیمی از شنبه 27  فروردین  در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز آغاز شد.

در اولین دیدار از هفته اول این مسابقات (گروه الف) شنبه 27 فروردین تیم زنده‌یاد رحیم کاوه در مصاف با شهید حججی به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافت و شهید استاد نیز در همان شب با حساب 2 بر 1 امید را از پیش رو برداشت.

در شب دوم این مسابقات و از (گروه ب)  یکشنبه 28 فروردین HSEE و شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرگل و یک طرفه HSEE توانست با 14 گل حریف خود را بدرقه کند.

در این بازی محمد صالح خداترس به تنهایی نیمی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، مجتبی آفریننده هتریک کرد و علی اعتمادی و محمد عیسی‌پور هرکدام موفق به زدن دو گل در این مسابقه شدند.

در سومین بازی از هفته اول این دیدارها سه‌شنبه 30 فروردین شهید حججی که در بازی نخست تن به تساوی 2 بر 2 مقابل تیم زنده‌یاد رحیم کاوه داده بود، مقابل امید کاری از پیش نبرد و با دوگل حجت قوامی و کاظم بهینه شکست را پذیرا شد.

در دیگر بازی این شب تیم زنده‌یاد رحیم کاوه نیز به مانند حریف بازی اول خود طعم شکست را چشید و با یک گل مغلوب شهید استاد شد. امین صادقیان تک گل این بازی را به ثمر رساند.

مجتبی قدرت‌زاده  نماینده واحد خدمات و امور رفاهی مجتمع و  مسئول اجرایی این مسابقات، آزاد بودن وقت سالن دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری دو بازی در هر شب را دلیل انتخاب این سالن برای برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود:  در صدد آن هستیم تا دیدارهای رده بندی و فینال را در دیگر سالن‌های شهر برگزار کنیم تا تماشاگران نیز بتوانند به تماشای این مسابقات بپردازند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را که برای نخستین بار توسط مجتمع فولاد غدیر در حال انجام است ایجاد انگیزه بین کارکنان و افزایش شور و امید و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی آنها عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از حمایتهای  مدیر عامل و معاونین شرکت  افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جهانی کار و کارگر  تصمیم به برگزاری مسابقات درون سازمانی فوتسال گرفتیم که در این دوره 120 نفر از پرسنل مجتمع به طور مستقیم درگیر آن می‌باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها