تعداد بازدید: ۱۷
کد خبر: ۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 16 April

۱- شیر گرم
شیر گرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک خواب عمیق و آسوده است. شیر حاوی تریپتوفان است که سطح سروتونین را در مغز افزایش می‌دهد؛ ماده‌ای که به ما حس شادی، تندرستی و آرامش می‌بخشد.

۲- چای نعنا فلفلی
چای نعنا فلفلی به دلیل برخورداری از خواص ضد التهابی، شکم درد را تسکین می‌بخشد. نعنا فلفلی با کاهش التهاب عضلات، از سفتی و خشکی آن‌ها کم می‌کند؛ مسأله‌ای که به بدن این امکان را می‌دهد تا آرام بگیرد.

3- شیر نارگیل
شیر نارگیل حاوی منیزیم و پتاسیم است. دو ماده‌ی معدنی که عضلات را آرام کرده و برخورداری از یک خواب آسوده را تضمین می‌کنند. 

4- اسموتی (نرم‌نوش) موز و شیر بادام
موز هم حاوی تریپتوفان و همین طور پتاسیم و منیزیم، دو ماده‌ی معدنی ضروری برای آرام شدن عضلات است.

5- چای سبز
چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است، برای هر زمان از روز نوشیدنی مناسبی است. با این حال، چای سبز به دلیل اینکه فاقد کافئین است، گزینه‌ بسیار خوبی هم برای قبل از خواب محسوب می‌شود.

6- شیر بادام
هر چیزی که بدن برای برخورداری از یک خواب عمیق به آن نیاز دارد، بادام در خود دارد. تحقیقات نشان داده شیر بادام به دلیل آن که سرشار از منیزیم است، تأثیر زیادی در به خواب رفتن دارد.

7- چای بابونه
چای بابونه تأثیر آرامش‌بخش بر بدن دارد. این نوشیدنی را معمولاً برای درد‌های شکمی توصیه می‌کنند. چون می‌تواند به گوارش و تسکین تنش‌های درونی کمک کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها