تعداد بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۱۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 16 April
ورزش نی‌ریز در سالی که گذشت...
همچون سالهای گذشته نیم نگاهی به وقایع رخ داده در ورزش نی‌ریز خواهیم داشت و در این شماره به 6 ماهه نخست اشاره می‌کنیم. 6 ماهی که با تعطیلی ورزش به خاطر کرونا زیاد فعال نبود.

حضور مرشد در دوره توجیهی فنی زورخانه ای تهران
محمد رضا شاهمرادی به عنوان نماینده استان فارس در دوره توجیهی فنی ورزشهای زورخانه‌ای در تهران شرکت کرد. در این نشست  آئین‌نامه قوانین و مقررات مربوط به مسابقات این رشته در سال 1400 بررسی و مقرر شد که این جلسات به صورت ماهانه برگزار شود.

شهردار نی‌ریز: امسال زمین اسکیت و والیبال در اختیار مردم قرار می‌گیرد
شهردار با اشاره به زمین اسکیت پارک گلستان گفت: از مشاور قول گرفته‌ام که سریع‌تر نقشه‌ها را نهایی کند تا اواخر فصل بهار و یا اوایل فصل تابستان  زمین اسکیت به بهره‌برداری برسد.
وی در خصوص استفاده ورزشی از ساختمان مدیریت بحران شهرداری نی‌ریز در خیابان نواب گفت: قرار است در ایام آرامش از آن به عنوان سالن ورزشی استفاده شود. 
فرغت در مورد زمین والیبال شهرداری گفت: وسایل این زمین خریداری شده ولی در مورد مکان آن هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم که امیدواریم امسال بتوانیم این زمین را به بهره‌برداری برسانیم تا امسال زمین اسکیت و والیبال در اختیار مردم قرار گیرد.

قضاوت داور نی ریزی در لیگ فوتبال آزادگان
حسن شفیعی داور نی‌ریزی و باسابقه فوتبال استان و نی‌ریز در لیگ دسته اول فوتبال کشور کار قضاوت مس کرمان و خوشه طلایی را به عنوان داور چهارم انجام داد.
مسعود مرادزاده نیز که از داوران جوان و فعال در فوتبال کشور، استان و نی‌ریز محسوب می‌شود، به عنوان کمک داور دوم کار قضاوت تیمهای مس شهربابک و شهدای بابلسر را از هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام داد.

برگزاری اولین دوره لیگ برتر فوتسال
اولین دوره مسابقات فوتسال با عنوان «لیگ برتر» شهرستان نی‌ریز در حالی با شرکت شش تیم برگزار شد که استعدادهای درخشان در یک هفته مانده به پایان آن، قهرمانی خود را جشن گرفت.

سرافراز  سر پرست تیم ملی بدمینتون
طی حکمی از سوی فدراسیون فاطمه سرافراز بانوی ورزشکار نی‌ریزی به عنوان سرپرست تیم ملی پارابدمینتون کشور منصوب شد.

صعود نی‌ریزی‌ها  به پنجمین قله بلند کشور
 6 زن و9 مرد  از کوهنوردان نی‌‌ریزی به قله  ۴۳۸۰ متری شاه‌کوه صعود کردند. این کوه‌ بعد از هزار دومین کوه بلند در کرمان و پنجمین کوه بلند کشور است.
شاهسونی در مجمع انتخاباتی ژیمناستیک فارس
احمدعلی شاهسونی به عنوان نماینده باشگاه‌های ژیمناستیک فارس در مجمع استان شرکت کرد.

نیما بیگی در تیم ملی بوکس
نیما بیگی با پیروزی در مسابقات انتخابی تیم ملی که در بیجار کردستان برگزار شد به  اردوی تیم ملی راه یافت.

برتری اتومبیلران نی‌ریزی در مسابقات داخلی ترکیه
فهیم‌رضا کیخسروی از اتومبیلرانان برتر کشور، فارس و نی‌ریز که قهرمانی‌های متعددی در مسابقات مختلف داخلی و خارجی دارد، بر سکوی قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی استانبول ترکیه ایستاد. 
فهیم رضا توانست با غلبه بر دیگر رقبا که به صورت دو به دو برگزار می‌شد، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

نایب قهرمانی نونهال زورخانه‌ای نی‌ریز در کشور
طاها محمدباقرپور نونهال ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نی‌ریز به مقام نایب قهرمانی رشته سنگ کشور رسید.

اهداء شال و نشان پهلوانی به مسئولین
طی مراسمی در زورخانه حضرت امیر شال و نشان پهلوانی به شهردار، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان اهدا شد.

فتح دماوند توسط بانوی نی‌ریزی
محبوبه خداپناه بانوی کوهنورد نی‌ریزی دماوند را فتح کرد.

استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال
استقلال پدیده به مقام قهرمانی فصل1399-1400 مسابقات لیگ برتر فوتبال نی‌ریز رسید. در این دوره از رقابت‌ها شهدای مشکان که قهرمان نیم فصل بود در اقدامی عجیب از ادامه بازی ها انصراف داد.

صعود نی‌ریزی‌ها به دومین قله بلند فارس
7 زن و 10 مرد از کوهنوردان نی‌‌ریزی به قله 3720 متری برم‌فیروز سپیدان‌کوه صعود کردند. این صعود توسط باشگاه کوهنوردی تارم انجام شد. 
قله برم‌فیروز دومین قله بلند فارس می‌باشد که در پایین آن دریاچه زیبای برم فیروز در ارتفای 3350 متری واقع است.

دارت نی‌ریز درجمع برترین‌های فارس
اولین دوره مسابقات دارت زیرگروه دسته اول استان در مرحله اول برگزار شد و نمایندگان نی‌ریز با کسب امتیازات لازم در بین برترین‌های فارس قرار گرفتند.

قضاوت شفیعی در لیگ 1
حسن شفیعی داور نی‌ریزی به عنوان داور چهارم، بازی بین تیم‌های شاهین بوشهر و استقلال ثلاثی از لیگ دسته اول فوتبال کشور را قضاوت کرد.

مقام اول و دوم بادی بال برای نی‌ریز 
در چالش استانی ایروبیک رشته بادی‌بال که در قالب مجازی برگزار شد، بانوان نی‌ریز با درخشش خود مقام‌های برتر را به دست آوردند.  بدین ترتیب تیم فائزه عابدی اول و تیم زهرا محمودی لاری دوم شدند. به گفته رئیس کمیته ایروبیک استان، نی‌ریز و شیراز نام‌آورترین شهرستان‌ها در این زمینه می‌باشند و نی‌ریز تنها شهرستانی بود که تعداد پنج کلیپ زیبا به کمیته ایروبیک استان ارسال کرده ‌بود.

بازگشت مبین به عرصه کشتی
محمدجواد مبین مربی پیشکسوت کشتی نی‌ریز پس از سالها دوری از این ورزش به روی تشک بازگشت. 
او علت بازگشت خود به کشتی و قرار گرفتن در جمع کشتی‌گیران جوان را درخواست دیگر پیشکسوتان و شهرام مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین اصغر ماهوتی رئیس هیئت کشتی نی‌ریز عنوان می‌کند و می‌گوید: با توجه به اینکه به سن بازنشستگی رسیده‌ام، اما طی جلسه‌ای که با آنها داشتم قرار بر این شد تا دوباره به مربیگری و آموزش تیم‌های پایه بپردازم.
علیرضا مظفریان در اردوی تیم منتخب جودو فارس
در مسابقات جودو انتخابی تیم فارس علیرضا مظفریان با کسب مقام اول به اردوی تیم منتخب فارس جهت حضور در مسابقات  کشوری دعوت شد.

نصرتی مربی سبک 
در تیم ملی کاراته شد
با حکم مسئول سبک سوکیوکوشین کاراته فدراسیون کاراته ایران و خاورمیانه، مصطفی نصرتی به عنوان مربی کاتا تیم ملی سبک سوکیوکوشین کاراته  کشور منسوب شد.
بر اساس این حکم وحید بهرمان به مدت یک سال نصرتی را در این پست برگزیده است. 

حضور داور جوان نی‌ریزی در سمینارداوران جوان کشور
جواد محمد‌نژاد داور جوان هیئت بسکتبال نی‌ریز در سمینار توسعه و پیشرفت داوران جوان کشور  که با حضور 20 داور از سراسر کشور برگزار شد حضور یافت.

چهارمین حضور نی‌ریز در هیئت رئیسه بسکتبال فارس
هیئت بسکتبال نی‌ریز  برای چهارمین بار پیاپی در انتخابات  هیئت رئیسه فارس به عضویت این هیئت در آمد. هیئت رئیسه شامل 5 نماینده شهرستانهای فارس به منظور حضور در مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال استان است.

دو   ووشوکار نی‌ریزی در لیگ کشور
علی‌محمد شب‌خیز و ابوالفضل خلج دو ووشو‌کار نی‌ریزی پس از درخشش در مسابقات انتخابی تیم رنگ فیروزه شیراز به این تیم راه یافتند تا در لیگ جوانان ووشو کشور حضور یابند.

حضور بسکتبالیستها در لیگ 2 کشور
تیم بزرگسال بسکتبال نی‌ریز در لیگ 2 بسکتبال کشور حضور یافت و در حالی که شانس زیادی برای صعود داشت به دلیل تفاضل گل در رده سوم گروه قرار گرفت و از صعود بازماند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها