تعداد بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۱۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 2022 13 April
در نشست مدیرعامل با معاونین، مدیران، رؤسا و سرپرستان، استراتژی‌های شرکت برای امسال تبیین و سال ۱۴۰۱، سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز خوانده شد.

در اولین جلسه امسال، سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه در سالن اجتماعات ساختمان فولادسازی دکتر مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکارانش در ماه رمضان و تقدیر و تشکر ویژه از همه کارکنان و خانواده‌های آنان برای پیشرفت‌های سال گذشته اظهار داشت: در انتهای سال 1400 در کارنامه مجتمع کارهای بزرگی انجام شد. در  سال گذشته به همت همکاران 4 گام بلند در راستای تحقق آرمان‌ها برداشتیم که امسال باید گامهای بلندتری را در این مسیر برداریم. 

امسال هم در توسعه و هم ایجاد اشتغال کارهای مهمی انجام خواهیم داد
وی از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و  برگزاری آزمون جذب نیرو برای کارخانه فولادسازی به عنوان سالم‌ترین روش تأمین منابع انسانی مجتمع، به عنوان مهمترین گام‌های سال گذشته یاد کرد و افزود : تا به امروز با همتی مثال زدنی و سرعتی بسیار خوب مرحله به مرحله پیش رفتیم اما این ابتدای راه بود و امسال هم در توسعه مجتمع هم ایجاد اشتغال پایدار کارهای مهمی انجام خواهیم داد.

جهش مجتمع فولاد غدیر نی ریز در جمع بزرگان فولادسازی کشور
مصطفی پور افزود: باید همتمان را بالاتر ببریم و به‌رغم همه مشکلات، تلاشگرانه و خستگی‌ناپذیر به عهد خود متعهدیم تا کارخانه فولادسازی  پایان خرداد در مدار تولید قرار گیرد و این یعنی جهشی بزرگ برای ورود مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به جمع مجتمع‌های بزرگ فولادسازی کشور. 

یک نی ریز صنعتی که برای همه‌امان 
ماندگار خواهد بود
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز مهمترین اقدام سال گذشته را آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه گندله‌سازی عنوان کرد و افزود: به لطف خداوند بزرگ و با همت مسئولان در روزهای آخر سال عملیات اجرایی ساخت کارخانه گندله سازی را شروع کردیم و با راه‌اندازی این کارخانه، ما یک نی‌ریز صنعتی خواهیم داشت که برای همه‌امان ماندگار خواهد بود . 

نی‌ریز جایگاه واقعی صنعت فولاد است
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با اشاره به فرهنگ و قدمت باستانی نی‌ریز اظهار داشت: فولاد به اشتباه به نی‌ریز نیامده است و اینجا با توجه به قدمت این شهرستان جایگاه واقعی این صنعت است. باید طوری قدم برداریم که همگان به احترام ما کلاه از سر بردارند. 

باید خودمان را درست کنیم تا کشورمان پیشرفت کند
مصطفی‌پور افزود: اگر ما ایرانی هستیم، اگر معتقد به جمهوری اسلامی هستیم، ایران و جمهوری اسلامی همین جاست و باید همین محدوده خودمان را درست کنیم تا کشورمان پیشرفت کند. هر کس در هر جایگاهی است باید خودش را متعهد به نظام و کشورش بداند.

توسعه، عدالت و شفافیت مهمترین اصول مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز
مصطفی‌پور سال 1401 را سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز عنوان کرد و با اشاره به پروژه خط انتقال آب، مجموعه فرهنگی- ورزشی آموزشی شهید سلیمانی، پروژه تصفیه پساب صنعتی نی‌ریز و سایر پروژه‌های جنبی این مجتمع اظهار داشت: همه ما باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم و به خود ببالیم و از فرصت به دست آمده به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم. 
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز شفافیت، توسعه و عدالت را مهمترین اصول این مجموعه در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان و تأکید کرد:  ما در این حوزه در شهرستان نی‌ریز و هرجایی که لازم باشد کارهای زیرساختی را انجام خواهیم داد که دیگران دست به انجام آن نزده‌اند. 

قطار پیشرفت نی‌ریز راه افتاده؛ 
به سنگ‌اندازی‌ها توجه نمی‌کنیم
وی افزود: طبیعتاً قطار شفافیت، توسعه و عدالت وقتی راه بیفتد، نباید انتظار داشت که همه دست بزنند. بی‌مهری‌ها و غرض ورزی‌هایی هم وجود دارد که برخی دوست دارند به این قطار سنگ پرتاب کنند. ما خیلی به این موضوعات توجهی نمی‌کنیم و این شیطنت‌ها هیچ تأثیری در روند حرکت رو به جلوی ما ندارد. ما فقط بر مدار شفافیت، توسعه و عدالت گام برخواهیم داشت.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها