تعداد بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 2022 08 April
اقامت اتباع خارجی در ۹ شهرستان استان فارس ممنوع اعلام شد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: سال گذشته افزون بر ۵۵ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در استان شناسایی و پس از سیر مراحل اداری به کشور خود بازگردانده شده‌اند.

محمد علی خادمه الرسول افزود: هم اینک در مبادی ورودی استان فارس از جمله از سمت استان‌های یزد، کرمان و هرمزگان، بحث توقیف خودروهای حامل اتباع خارجی غیر مجاز توسط نیروی انتظامی و برخورد قضایی و قانونی با متخلفان توسط دستگاه قضایی در حال انجام است و برنامه‌هایی در جهت افزایش روند جمع‌آوری اتباع غیرمجاز به دستگاهای مربوطه ابلاغ شده است .

او اظهار داشت: در شهرهای آباده، داراب، فسا، فیروزآباد، نی‌ریز، فراشبند، رستم، مهر و خنج، اقامت اتباع و مهاجرین خارجی مجاز هم ممنوع است و آنها حق اقامت در این شهرها را ندارند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش مربوط به اشتغال اتباع غیرمجاز، قاچاق اتباع غیرمجاز و مشخصات رانندگان متخلف حمل کننده اتباع خارجی غیر مجاز را به اداره کل امو ر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس به شماره ۳۷۲۶۰۰۳۱ داخلی ۲۲۰ اعلام کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها