تعداد بازدید: ۲۴۹۷
کد خبر: ۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ - 2017 21 January
خداوند را شاکرم که ضمن اعلام حمایت توانستم با بخشی از نجیب‌ترین و محروم‌ترین مردم کشورم در مناطقی چون نی‌ریز، استهبان، خرامه، آباده طشک و ارسنجان همدلی کنم.

پیام صوتی افسانه بایگان:



➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
  اخبار فوری|منتخب|جذاب|در کانال خبری هورگان
کلیک کنید

افسانه بایگان هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون در پیام صوتی خود  اظهار داشت: شاید روزی نام بختگان را خیلی‌ها نشنیده بودند. باوجودی که دومین دریاچه بزرگ ایران دچار یک بحران شدید زیست‌محیطی شده بود و مردمش گرفتار مشکلات عدیده، اما‌ به دلیل پوشش محدود رسانه‌ای، این اتفاقات از چشم خیلی‌ها دورمانده بود، اما امروز تالاب بین‌المللی بختگان نامی ناآشنا نیست.

وی افزود: خداوند را شاکرم که از طریق فعالیت‌های کمپین مردمی (ما صدای بختگان هستیم) در جریان شرایط منطقه قرار گرفتم و ضمن اعلام حمایت توانستم با بخشی از نجیب‌ترین و محروم‌ترین مردم کشورم در مناطقی چون نی‌ریز، استهبان، خرامه و کربال، آباده طشک و ارسنجان همدلی کنم و نقشی کوچک در رسانه‌ای شدن وضعیت بختگان داشته باشم. زندگی ما بسته به فراهم بودن شرایط مساعد محیط زیستی است و بختگان به‌عنوان دومین دریاچه بزرگ ایران یکی از نگین‌های درخشان محیط‌زیست این مرز و بوم‌ است.

به گزارش فارس، امروز در قالب یک حرکت نمادین جمعی از مسئولان، فعالان ریست محیطی، هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان در قالب کاروانی زیست‌محیطی همراه با پوشش مستندسازی صداوسیمای فارس راهی بختگان شده و سعی دارند از این طریق توجه متولیان را به احیای این دریاچه جلب کنند، پیش از این نیز جمع کثیری از قهرمانان ورزشی میادین المپیک، بازیگران و هنرمندان کشور، روزنامه‌نگاران و فعالان فرهنگ و هنر به‌صورت نوشتاری، صوتی و تصویری حمایت خود را از کمپین «ما بختگان هستیم» اعلام کرده بودند و همچنین به گفته سعید خادمی، مسئول کمپین مردمی «ما صدای بختگان هستیم» 28 نفر از نمایندگان خانه ملت در حمایت از این کمپین بیانیه‌ای را به امضا رسانده‌اند


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
  اخبار فوری|منتخب|جذاب|در کانال خبری هورگان
 
کلیک کنید

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها