تعداد بازدید: ۴۸۰
کد خبر: ۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 2022 11 February
اعضای شورای شهرستان نی‌ریز به همراه فقیه رئیس شورای شهر نی‌ریز برای بررسی آخرین وضعیت استخدام‌ها در فولاد غدیر تشکیل جلسه دادند.
به گزارش نی‌ریزان فارس: شرکت کنندگان در روز دوشنبه 18 بهمن در ساختمان شماره 2 شورای شهر نی‌ریز شرکت کردند؛ در این جلسه قرار بود نمایندگان فولاد نیز حضور یابند که در لحظات پایانی انصراف خود را اعلام نمودند.

اما پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای شورای شهرستان، رئیس این شورا موارد زیر را مطرح کرد:

1- در آگهی استخدامی مطابق با تبصره 1 ماده 15 قانون حمایت از معلولان سهمی برای جذب و اشتغال معلولان در نظر گرفته نشده است.

2- نیروهای مورد نیاز در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم صرفاً از نیروهای بومی شهرستان نی‌ریز پذیرفته شوند.

3- به سابقه سنی کارگران بومی پیمانکاران شرکت فولاد به میزان سابقه مرتبط به شرایط سنی افزوده شود.

4- ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام، شرط سنی داوطلبان در تمام رده‌های تحصیلی مورد نیاز 2 سال افزوده شود تا فرصت بیشتری برای افراد بومی فراهم گردد. 

5- داوطلبانی که دارای سابقه با پیمانکاران فولاد می‌باشند، علاوه بر بررسی سابقه تأمین اجتماعی، رابطه حقوقی کارگر با پیمانکار بررسی شود تا افرادی که احیاناً به صورت صوری بیمه پرداخت کرده‌اند استخدام نشوند.

6- داوطلبانی که دارای بیش از 1 سال سابقه بیمه با پیمانکاران شرکت فولاد هستند با تعیین حد نصاب نمره آزمون (50% امتیاز نفر اول آزمون)، امکان مصاحبه مازاد بر سه برابر ظرفیت پذیرش داده شود.

7- با توجه به اینکه آقای سیدمحمدجواد قطبی بازرس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای شهرستان می‌باشد به عنوان ناظر و نماینده مردم، بدون داشتن حق رأی در جلسات مصاحبه داوطلبان حضور یابد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها