تعداد بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ - 2022 29 January
کارکنان اورژانس در هفته گذشته، 130 مأموریت را در پی 800 تماس مردمی انجام دادند. برای اولین بار پس از مدتها، آمار اعزام بیماران کرونایی صفر شد.
به گفته محمدحسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، مسمومیت یک خانم 28 ساله با گاز مونواکسید کربن، از مهمترین حوادث هفته گذشته بود.

این خانم ساعت 22:50 شنبه 2 بهمن بر اثر دود ناشی از آتش هیزم در یک خانه باغ در روستای دهمورد مسموم شد.

ساعت 14:20 همان روز نزدیک پارک معلم، یک مرد 58 ساله بر اثر سوختگی 10 درصدی صورت و دست بر اثر شعله‌ور شدن پیک‌نیک آسیب دید.

ساعت 9:35 روز بعد در کنار پنجشنبه بازار، بر اثر یک تصادف موتورسیکلت و خودرو، هر دو زانوی راکب 26 ساله موتورسیکلت دچار شکستگی شد و سرش نیز آسیب دید.

ساعت 21 نیز یک خودرو روبروی شهرک سنگ به دلیل نامشخصی منحرف شد و به بلوکهای سیمانی وسط جاده برخورد کرد. راننده 38 ساله این خودرو از ناحیه بازوی چپ و چشم راست آسیب دید و به مراکز درمانی انتقال یافت.

ساعت 19 دوشنبه 4 بهمن، دو نوجوان 17 و 18 ساله بر اثر ضرب و جرح در میدان 15 خرداد از ناحیه کتف و بازو، انگشت و قفسه سینه دچار جراحت و خونریزی شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ساعت 11:55 همان روز در کارخانه فولاد غدیر، سه نفر بر اثر یک آتش‌سوزی مصدوم شدند که یک کارگر 42 ساله دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شد. این حادثه بر اثر بی احتیاطی حین جوشکاری رخ داد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها