تعداد بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 2022 22 January
نویسنده: ام سوسا
مترجم: نجمه سالاری
انتشارات: مجید
اشتباهات یک زن، کتابی دوجلدی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. 

ام‌سوسا در این کتاب با چیدن چند سناریوی گوناگون، نمونه‌هایی از اشتباهاتی را که یک زن ممکن است در طول رابطه، جدایی و رهایی مرتکب ‌شود مقابل چشم خواننده می‌آورد؛ اشتباهاتی مثل بازگشتن به کسی که بارها قلبتان را به درد آورده است.

خواندن این کتاب به شما قدرت می‌دهد، به گریه‌تان می‌اندازد، کاری می‌کند که خاطرات دردآور گذشته را به یاد بیاورید، از خود بپرسید در روابط قبلی کجای کار را اشتباه کرده‌اید و یادتان می‌دهد خود را دوست داشته باشید.

اگر آماده‌ رویارویی و پذیرفتن اشتباهاتتان نیستید این کتاب مناسب شما نیست.  این اثر بناست درس‌های زیادی به شما بدهد.

کتاب متن روانی دارد و مطالعه‌اش چندان کار دشواری نیست و پر است از نصیحت‌های کارساز. 

ام سوسا به مخاطبان خود می‌آموزد خود را دوست داشته باشند و از مسائلی می‌گوید که بسیاری دختران و زنان در روابط خود تجربه می‌کنند؛ به آنها یادآوری می‌کند که باید ارزش خود را بدانند و یک اشتباه مخرب را بارها تکرار نکنند. ‌‌‌‌‌‌

متن زیر برگرفته از این کتاب است:

وقتی به این باور می‌رسید که عاشق فردی هستید، هر کاری برای این که با آن فرد بمانید، انجام خواهید داد. فکر می‌کنید عاشق آن فرد هستید و او لایق این است که شما وقت و توجه کاملتان را برایش بگذارید. می‌خواهید از او حمایت کنید و متقابلاً انتظار دارید کارهایی را که برایش انجام داده‌اید در حق شما انجام دهد.

متأسفانه برای بیشتر ما این اتفاق نمی‌افتد. از تجربه‌ای که قبلاً داشتم می‌توانم درک کنم چه حسی دارد وقتی با تمام وجود شیفته‌ فردی می‌شوید، مدام در این فکرید به او فرصت بدهید تا به زندگیتان برگردد، شاید که این بار، همه چیز فرق کند؛ ولی هیچ گاه فرق نخواهد کرد.

شرایط همان‌گونه است و قرار نیست بهتر شود و در واقع شاید بدتر هم بشود.

هر چقدر که می‌خواهید، می‌توانید به خودتان دروغ بگویید؛ اما به تدریج حقیقت به شما ضربه سختی خواهد زد. ما عشق را با هوس اشتباه می‌گیریم و به رابطه‌ قبلی برمی‌گردیم، چون فکر می‌کنیم این عشق است که ما را دوباره به هم برگردانده است...
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها