تعداد بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۱۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ - 2022 15 January
با دامدار کارت، به دامداری‌های کوچک شهرستان نی‌ریز تسهیلات داده می‌شود.
روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی:

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز با بیان این خبر گفت: به ‌دلیل شناور بودن اعتبار مذکور، دامداران در اولین فرصت می‌باید اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز، علیرضا بصیری تصریح کرد: در اولین قدم، متقاضیانی که بدهکار بانکی نیستند؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir، درخواست خود را ارائه نمایند.

او افزود: این تسهیلات یک‌ساله، غیر قابل تمدید و با نرخ سود 11درصد است و درصورتی که در سررسید پرداخت نشود نرخ آن به 18 درصد افزایش می‌یابد. به‌گفته وی سقف این اعتبار 50 میلیون تومان و حداکثر برای 166 رأس دام سبک و 70 رأس دام سنگین در نظر گرفته شده است. بصیری همچنین اظهار کرد: به ‌ازای هر رأس دام سبک، 300 هزار تومان و هر رأس دام سنگین 700 هزار تومان، اعتبار تخصیص یافته است و دام‌ها حتماً باید پلاک‌کوبی شده ‌باشند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز تأکیدکرد: متقاضیانی که بدهکار بانکی یا ضامن بدهکار بانکی هستند و یا چک برگشتی دارند، نمی‌توانند ثبت‌نام کنند چون سامانه به‌صورت برخط از بانک مرکزی استعلام می‌گیرد و در همان مرحله اول درخواست برگشت داده می‌شود.

این مقام مسئول افزود: تمامی مراحل ثبت درخواست و تأیید آن غیرحضوری است و در نهایت از طریق مراکز جهاد کشاورزی شهرستان، به متقاضی اطلاع داده می‌شود تا برای دریافت معرفی‌نامه، مراجعه و آن را تحویل شعبه بانک مربوط نماید.

بصیری همچنین گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌باید همزمان با ثبت درخواست در سامانه سیتا، برای افتتاح حساب دامدار کارت در بانک کشاورزی منطقه خود اقدام نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها