تعداد بازدید: ۱۱۶۸
کد خبر: ۱۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 2022 15 January
شهر فرنگ
مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یک گرداننده و مجری یا میزبان ثابت دارد. در آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون اینکه خودشان ‏بخندند.‏
 کاوه معین‌فر: 

در واقع آخرین کسی که نخندیده باشد برنده مسابقه است و به همین دلیل هم نسخه‌های خارجی این برنامه با نام LOL که مخفف Last One Laughing است در جهان تولید و پخش شده است.

جوکر نسخه ایرانی همین مسابقه است که سازندگان هم به درستی در همان ابتدای برنامه اعلام می‌کردند که این برنامه بر اساس مدل‌های خارجی ساخته شده است. انتخاب اسم جوکر برای نسخه ایرانی هم جالب و در راستای برنامه است.

اما در بخش نخست آن که منتشر شد غیر از رضا نیکخواه مابقی شرکت‌کنندگان برنامه استراتژی و یا اقدام عملی برای خنداندن دیگران ندارند و هر بخشی مانند جوکر تایم و... را هم از سر تکلیف به انجام رساندند.

جوکر دوشنبه‌های هر هفته از فیلیمو منتشر می‌شود.

سریال جوکر
رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه، هومن حاجی‌عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان، غلامرضا نیکخواه، وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته‌اند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها