تعداد بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 2022 08 January
استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل فولاد غدیر:
ایمانیه سفر به فولاد را در دستور کار قرار داد.
روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در دیدار با استاندار فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت به تشریح اقدامات جاری و پروژه‌های در حال انجام و آتی شرکت پرداخت و با اظهار اینکه تمام کوشش و همت مدیران مجتمع، بهره‌برداری زودتر از پروژه‌ها، ایجاد و افزایش اشتغال پایدار و رفع کمبودها در منطقه است گفت: در همین راستا امیدوارم به فضل خدا در پایان خردادماه سال آینده کارخانه فولادسازی را به بهره‌برداری برسانیم و همچنین ساخت کارخانه گندله‌سازی را سرعت ببخشیم . 

ما خود را متعهد می‌دانیم که در کنار توسعه صنعتی حتماً پیوست زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی را به طور دقیق تبیین و اجرا نماییم.

محسن مصطفی‌پور در ادامه به پروژه‌های جانبی در حال انجام شرکت همچون تصفیه فاضلاب صنعتی، بررسی خطوط انتقال آب، طرح بازیابی پساب شهر نی‌ریز و همچنین ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهید سلیمانی نی‌ریز با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد پرداخت و گفت: ما در مجموعه خود را متعهد می‌دانیم که در کنار توسعه صنعتی حتماً پیوست زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی را به طور دقیق تبیین و اجرا نماییم . 

استاندار فارس نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های انجام شده اظهار داشت: اساساً وجود کارخانه فولاد در این منطقه در راستای توسعه زیرساختی و رشد اقتصادی بوده است و امیدواریم در این زمینه توجه ویژه‌ای به تسریع پروژه‌ها و رسیدگی به نیازهای منطقه و مردم شود .

ایمانیه با اعلام اینکه از اقدامات شرکت حمایت قاطع خواهیم کرد، گفت: هر جا لازم باشد استانداری با تمام ظرفیت در جهت تسریع و تسهیل امور همکاری خواهد کرد. 

در پایان این دیدار مصطفی‌پور از استاندار فارس دعوت نمود تا بازدیدی از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز داشته باشد که با دستور استاندار مقرر گردید در برنامه‌های جاری وی قرار گرفته و این بازدید انجام شود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها