تعداد بازدید: ۵۹۷
کد خبر: ۱۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 2021 15 November
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی فارس از کارخانه کنسانتره و فرآوری انار «نارنی» با ظرفیت سالانه 2000 تن و شرکت فرآورده‌های گوشتی «زمهریر نی‌ریزان فارس» بازدید کرد.
روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی: سید عبداله جزایری هدف از این سفر یک‌روزه را بررسی ظرفیت فرآوری انار و نیاز شهرستان به سردخانه بالای صفر  و سرمایه‌گذاری در این زمینه عنوان‌کرد.

به‌ گفته  مسئول صنایع تبدیلی، غذایی و سوخت مدیریت جهادکشاورزی نی‌ریز؛ جزایری در بازدید از شرکت فرآورده‌های گوشتی زمهریر نی‌ریزان فارس بر افزایش ظرفیت این کارخانه در قالب طرح توسعه برای تولید محصولاتی چون همبر، سوسیس و کالباس تأکیدکرد.

مریم نقیبی‌نژاد ابرازکرد: با توجه به وسعت باغ‌های انار و رتبه اول نی‌ریز در تولید انار استان فارس، سرمایه‌گذاری جدید یا افزایش ظرفیت این کارخانه ضروری است.

او افزود: از دیگر نیازهای شهرستان سردخانه می‌باشد که در حال حاضر تنها سردخانه نی‌ریز با ظرفیت 2000 تن در حال فعالیت است.

این کارشناس مسئول خاطر نشان ‌کرد: ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین حلقه‌‌های تولید بخش کشاورزی است که در صورت توجه ویژه به آن و هدایت محصولات تولیدی به سمت صنایع تبدیلی، توسعه پایدار این بخش را به‌دنبال خواهد داشت.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها