تعداد بازدید: ۶۳۶
کد خبر: ۱۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 2021 31 October
جوان ۱۹ ساله‌ای در یک چاه قنات ۴۵ متری سقوط کرد که پس از ۳ ساعت تلاش، توسط نیروهای امدادی بیرون آورده شد.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:

به گفته مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری نی ریز، این حادثه ساعت ۲۳ جمعه ۷ آبان ماه حوالی قطرویه رخ داد.

ابراهیم خیراندیش گفت: «نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و در یک تلاش ۳ ساعته توانستند مصدوم ۱۹ ساله را از عمق چاه خارج کنند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دهند.»

نوشتنی است در این عملیات امدادی، نیروهای جمعیت هلال‌احمر نیز همکاری داشتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدا، محمدحسین بخش‌پور مسئول بخش اورژانس بیمارستان شهدا نیز گفت: «مصدوم توسط اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شد. پس از معاینه بیمار توسط پزشکان بیمارستان، مشخص شد که جوان ۱۹ ساله دچار پارگی ریه، در رفتگی شانه، شکستگی مهره‌های کمر و پای چپ شده است.»

به گفته رضا کامرانی مدیر داخلی بیمارستان شهدا، این جوان دوشنبه گذشته توسط دکتر رضوانی متخصص جراحی مغز و اعصاب تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیز قرار گرفت که از صبح تا 6 یا 7 عصر طول کشید.

مصدوم ۱۹ ساله هم‌اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری است، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نگهبان یک باغ در حوالی قطرویه بودم. در حال قدم زدن به همراه یکی از دوستانم در حاشیه باغ، به دلیل تاریکی هوا در یک چاه قنات ۴۵ متری سقوط کردم. در حال سقوط دیگر امیدی به زنده ماندن نداشتم و می‌گفتم کار تمام است؛ اما لطف خدا شامل حالم شد و زنده ماندم و با تلاش سه ساعته نیروهای امدادی، پس از ۳ ساعت از عمق ۴۵ متری بیرون آمدم.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها