تعداد بازدید: ۳۸۰
کد خبر: ۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 2021 24 October
حسین رنجبر رئیس شعبه مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان فارس در نی‌ریز شد.
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:  رئیس شعبه مؤسسه هنرهای نمایشی فارس در نی‌ریز، با حضور نمایندگان انجمن نمایش استان، رئیس تبلیغات اسلامی، حسینی نماینده سپاه، قطبی عضو شورای اسلامی شهر، عباسی مسئول دفتر نماینده مجلس و هنرمندان تئاتر، در محل سالن آمفی تئاتر نی‌ریز معرفی شد.

احمد وامق رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی فارس با تشکر از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و پیشرفت‌های هنرهای نمایشی نی‌ریز در سالهای گذشته و تقدیر از سپهر شعبانی به پاس 14 سال مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز گفت: فعالیت‌های روبه رشد مؤسسه هنرهای نمایشی فارس در حمایت از هنرمندان در شرایط فعلی چشمگیر و در حال گسترش است. 

وامق ادامه داد: شهر نی‌ریز ظرفیت‌های اقتصادی خوبی برای حمایت از تئاتر دارد، امیدواریم مسئول جدید با جذب اعتبارات مالی از بخش خصوصی، ساخت پلاتو آموزشی تخصصی تئاتر و... تلاش کند تا تئاتر جزء سبد فرهنگی مردم نی‌ریز قرار گیرد.

مجتبی حسینی قیری عضو هیأت مدیره مؤسسه نمایشی فارس با بیان اینکه مدیریت خوب سپهر شعبانی باعث اعتلا و رشد تئاتر نی‌ریز در استان و کشور شد، گفت: نام شخص، مهم نیست موفقیت نی‌ریز باید سرلوحه کار باشد.

قیری افزود: نی‌ریز این ظرفیت را دارد که بر قله تئاتر استان بایستد و پیشرفت تئاتر نی‌ریز می‌تواند موفقیت تئاتر استان و کشور را رقم بزند. در ادامه حسین رنجبر رئیس شعبه نی‌ریز با بیان اینکه درهای تئاتر نی‌ریز به روی همه باز است گفت: تلاش داریم از تجربه‌های پیشکسوتان تئاتر نی‌ریز کمک بگیریم و از نوجوانان و جوانان به عنوان ذخایر آینده و استعدادهای رو به رشد نمایش نی‌ریز استفاده کنیم و از طرفی دیگر نیاز به حمایت مخاطب و تماشاچی خوب هنر تئاتر هم داریم.

رنجبر همچنین از جذب کمک‌های مالی بخش خصوصی و ظرفیت‌های اقتصادی نی‌ریز، برگزاری کارگاه‌های تخصصی تئاتر، تعامل با شهرستان‌های اطراف برای برگزاری کارگاه‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای، تعامل با گروه‌های نمایشی شهرستان‌های اطراف برای اجراهای عمومی در نی‌ریز و همچنین اجرای گروه‌های نمایش نی‌ریز در آن شهرها و جذب استعدادهای نمایش در روستاها و بخش‌های تابع نی‌ریز و... به عنوان برنامه‌های پیش‌روی خود نام برد.

در پایان این مراسم از سپهر شعبانی به پاس تلاش‌ها و چندین دوره مسئولیت انجمن هنرهای نمایش نی‌ریز تجلیل و حکم حسین رنجبر برای مدت یکسال به ایشان اهداء گردید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها