تعداد بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 2021 24 October
آتش‌نشانی نی‌ریز هفته گذشته در چندین عملیات مرتبط با حوادث ترافیکی شرکت کرد.

ساعت 15:43 سه‌شنبه20 مهر، بعد از روستای امیرآباد تنگ‌حنا، خودرو کامیون مایلر به علت ترکیدن لاستیک جلو از جاده منحرف شد و نشت مواد سوختی داشت. آتش‌نشانی با حضور خود محل را ایمن‌سازی کرد. اورژانس نیز درمان سرپایی را برای فرد ۴۷ ساله‌ای که دچار ضربه به قوزک پا شده بود، انجام داد.

25 دقیقه بامداد روز ۲۱ مهرماه در زیرگذر نی‌ریز، یک سواری پژو ۴۰۵ واژگون شد. به علت دوگانه سوز بودن خودرو، آتش‌نشانان شیر اصلی گاز آن را بستند. با توجه به نشت بنزین، باک مخزن سوخت به طور کامل تخلیه و سطح جاده به وسیله خاک ایمن‌سازی شد. خودرو نیز به پارکینگ منتقل گردید.

ساعت 9:30 صبح روز ۲۱ مهر ماه، یک خودرو پیکان بعد از سمند گاز نرسیده به پلیس‌راه در جاده خاکی فرعی دچار آتش‌سوزی شد؛ اما چون تلفن همراه راننده در خودرو درحال سوختن جا مانده بود، وی مجبور شد خود را پای پیاده به جاده اصلی برساند و درخواست کمک و تماس با آتش‌نشانی کند. به همین دلیل خودرو در زمان رسیدن آتش‌نشانی کاملاً سوخته بود.

ساعت 18:50  همان روز، دو خودرو تیبا و ال‌۹۰ در جاده نی‌ریز - حاجی‌آباد بعد از روستای سورمق با هم برخورد کردند و واژگون شدند. خودرو تیبا روی سقف قرار گرفته بود که آتش‌نشانان با حضور در محل آنها را ایمن‌سازی کردند. در این حادثه سه مرد 35، 17 و 19 ساله از ناحیه زانو آسیب دیدند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها