تعداد بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۱۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 2021 17 October
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از کشف نزدیک به 15 تن مواد مخدر و دستگیری 574 قاچاقچی این مواد در یک سال گذشته خبر داد.
*/ دستگیری 137 سارق و کشف 511 سرقت

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: «علاوه بر انجام امور خدماتی و انتظامی، پوشش مراسم مختلف، حضور در تمامی صحنه‌ها در کنار مردم شریف، همکاری در مهار بیماری کرونا و انجام امور عملیاتی، آمار عملکرد یک سال گذشته به شرح زیر است:

۱- کشف بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر و همچنین کشف ۲ تن دیگر با همکاری یگان تکاوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین شهرستانهای مجاور که نزدیک به ۱۵ تن کشف مواد مخدر داشتیم.

۲- دستگیری ۵۷۴ نفر از سوداگران مرگ شامل حاملین، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر.

۳- توقیف ۲۳۱ دستگاه کامیون، اتوبوس، سواری و سایر وسایل نقلیه.

۴- کشف ۵۱۱ فقره انواع سرقت یعنی ۱۸ درصد افزایش کشفیات سرقت در مقایسه با سال گذشته و دستگیری ۱۳۷ نفر سارق.

۵- تشکیل پرونده قضایی بالغ بر ۴۶۰۰ فقره پرونده قضایی که ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

۶- مراجعه به واحدها و یگانهای انتظامی اعم از کلانتریها، پاسگاه‌ها، پلیسهای تخصصی، معاونتهای خدماتی مثل نظام وظیفه در یک سال گذشته  ۵۵۲۵۲   نفر بوده است.

۷- نزدیک به ۱۰ هزار تماس با تلفن گویای ۱۱۰ داشتیم که بالغ بر ۹۰ درصد آن عملیاتی  و انتظامی  شده و با  حضور مأموران ما در صحنه همراه بوده است.

سرهنگ یوسفی از مردم خواست: «ما را در بحث نزاع دسته‌جمعی یاری کنید؛ چون بیشترین آمار ما در حال حاضر در بحث نزاع، ، توهین و فحاشی و بحث اختلافات است که همین جا از ریش‌سفیدان، متنفذین و نخبگان یاری می‌طلبیم تا در زمینه مشاوره و صلح و سازش همکاری لازم را داشته باشند.»

وی افزود: «هر چه نیروی‌انتظامی به سمت مردمی شدن و تعامل گسترده با جامعه در ابعاد مختلف حرکت کند، می‌تواند بستر مناسبی را برای استقرار امنیت عمومی به صورت خودجوش و با استفاده‌از ظرفیتهای مردمی مهیا سازد. چرا که هر چه بتوان تعامل نیروی‌انتظامی با مردم را افزایش داد، ظرفیت امنیت عمومی، بیشتر خواهد شد.»

یوسفی گفت: «مشارکت و همکاری مردم باعث جلوگیری از شیوع جرم و برقراری امنیت و ثبات اجتماعی می‌شود.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز عنوان داشت: «امنیت مطلوبی که در کشور و به ویژه در شهرستان حاکم است، مدیون همکاری، مشارکت و همراهی مردم شهیدپرور و نجیب شهرستان نی‌ریز و همچنین همکاری و تعامل با فرماندار، اعضای شورای تأمین، دستگاه قضایی، دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی و به ویژه مجاهدتهای خستگی‌ناپذیر همکارانم در نیروی انتظامی است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها