تعداد بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۱۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 2021 10 October
اورژانس ١١٥ نی‌ریز 141 عملیات مختلف را در هفته گذشته انجام داد.

به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:
ساعت ۱۱:۴۵ چهارشنبه 7 مهر، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو نرسیده به میدان سرباز، راکب ۲۴ ساله موتورسیکلت دچار صدمات  متعدد شد وبه بیمارستان شهدا انتقال یافت.

ساعت 9:30 و 17:30 همان روز برای دو مرد کهنسال در مشکان حوادثی رخ داد؛ یکی با موتورسیکلت به زمین خورد و دیگری از روی الاغ افتاد. هر دو به سرشان ضربه خورد و به درمانگاه مشکان انتقال یافتند.

ساعت 17:10 جمعه 9 مهر، بر اثر تصادف دو موتورسیکلت در بولوار استقلال، یک مرد ۲۸ ساله و یک مرد ۶۹ ساله به ترتیب دچار ضربه دست و سر شدند.

یک ساعت بعد بر اثر واژگونی موتورسیکلت در بولوار امام رضا روبروی نمایندگی سایپا، یک مرد ۵۵ ساله دچار ضربه سر شد.

ساعت 19:20 همان روز جمعه، یک پیرمرد ۸۵ ساله بر اثر فشار خون بالا و سرگیجه در منزل به زمین خورد و لگنش شکست.

ساعت ۷:۲۰ شنبه 10 مهر، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو در روستای بنه‌کلاغی، موتورسوار ۱۸ ساله دچار آسیب به پا شد.

ساعت ۹:۲۰ همان روز، یک پسر ۱۲ ساله دوچرخه سوار با موتورسیکلت در خیابان تختی تصادف کرد و دچار آسیب شدید به پا شد. وی دچار پارگی ساق پای چپ و آسیب به دست شد.

یک و نیم ساعت بعد، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو در چهارراه جانبازان، سه نفر مصدوم شدند. یک مرد ۴۴ ساله از ناحیه پا آسیب دید و دو خانم ۳۲ و ۳۴ ساله دچار صدمات سطحی شدند که حاضر به اعزام به بیمارستان نشدند.

ساعت ۷ یکشنبه 11 مهر، یک خودرو در گردنه واریانتی واژگون شد که بر اثر آن یک خانم ۵۹ ساله و یک آقای ۶۱ ساله دچار صدمات چندگانه شدند.

ساعت 17:20 همان روز، یک موتورسیکلت و خودرو در مشکان تصادف کردند که بر اثر آن دو پسر ۱۸ و ۱۳ ساله به ترتیب دچار صدمات چندگانه و آسیب به سر و صورت شدند.

ساعت 18:12 دوشنبه 12 مهر، دو موتورسیکلت در روستای صالح‌آباد با هم تصادف کردند و 4 نفر مصدوم شدند. دو پسر ۱۴ ساله دچار ضربه به دست و پا و دو پسر ۱۳ و ۱۵ ساله دیگر دچار ضربه به دست و پا و صدمات چندگانه شدند که توسط اورژانس ۱۱۵ به درمانگاه قاسم‌آباد انتقال یافتند.

نوشتنی است اورژانس 115 نی‌ریز در هفته پیش، 9 بیمار کرونایی با حال وخیم را به بیمارستان شهدا اعزام کرد. اپراتورهای مرکز پیام نیز به 16 بیمار کرونایی در منزل مشاوره تلفنی دادند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها