تعداد بازدید: ۲۲۵۸
کد خبر: ۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 2017 07 January
امام جمعه نی‌ریز:
اگر مدیریت کشور در دست افراد صالح باشد، زندگی مردم راحت می‌شود.
عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 17 دی،  با بیان این که افراد صالح باید برای خدمت به مردم معین شوند، تأکید کرد که پستهای حساس کشور باید در اختیار افراد شایسته و بیت‌المال در خدمت افراد امین باشد.

ایشان با مطرح کردم این سؤال که چرا ما باید با حقوقهای نجومی و بلعیدن سرمایه‌های کشور توسط افرادی خاص مواجه باشیم، خاطرنشان ساخت که محکوم و اعدام کردن این افراد به حال مردم فایده‌ای ندارد.

آیت‌ا... فقیه گفت: «همان‌طور که امام فرمود، حکومت ما حکومت محرومان و مستضعفان است. افرادی که به فکر فقرا نیستند و به دنبال عیش خود هستند، نباید در مصدر امور باشند.»

عضو خبرگان رهبری مداخله جوانان در امور کشور را زنده کننده کشور و سرمایه مملکت توصیف کرد و از مردم خواست تا در انتخابات آینده دقت کنند و به فردی شایسته رأی دهند. فردی که به گفته آیت‌ا... فقیه خادم مردم باشد، علی‌وار زندگی و تشریفات را رها کند.

خطیب جمعه نی‌ریز سالروز جریان کشف حجاب توسط رژیم پهلوی را یادآور شد و جنایات آن را محکوم کرد.

امام‌جمعه نی‌ریز در جایی دیگر یاد و خاطره جهان پهلوان تختی را گرامی داشت و او را مردی شجاع خواند که دستگاه پهلوی از بین برد.

ایشان افزود: «ایران‌زمین مردان شجاعی داشته و دارد. کسانی که تسلیم ظلم نمی‌شوند، جان می‌دهند؛ اما ذلت نمی‌پذیرند.»

خطیب جمعه نی‌ریز همچنین به سالروز شهادت شهید احمدی‌روشن از دانشمندان هسته‌ای ایران اشاره کرد. ایشان بدعهدی قدرتها را یادآور شد و گفت که آنها نمی‌توانند ببینند شما پیشرفت می‌کنید.

امام جمعه نی‌ریز در پایان، از برپایی نماز باران در روز دوشنبه خبر داد و از مردم خواست تا ضمن استغفار به درگاه الهی، از شنبه تا دوشنبه را به این منظور روزه بگیرند. به گفته عضو خبرگان رهبری، احتمالاً این مراسم در زمین چمن استادیوم شهدا برگزار می‌شود.

در بین دو نماز علیرضا جوکار رئیس سازمان هلال احمر، از طرحی تحت عنوان طرح خادم خبر داد. طرحی که سازمان هلال احمر بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده تا به خانواده‌ها کمک کند بتوانند مخاطرات مختلفی را که در زندگی با آن مواجه می‌شوند، کاهش دهند.

وی اهداف این طرح را برشمرد و گفت: «داوطلبان هلال احمر  با مراجعه به منازل، آموزشهای لازم را به مردم می‌دهند.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها