تعداد بازدید: ۵۱۹
کد خبر: ۱۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 2021 10 October
مراد هدایت فرماندار نی‌ریز در پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریزتبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز‌، متن پیام به شرح زیر است:

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است (مقام معظم رهبری)

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی، مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود. 

بی‌شک نکوداشت این رشادتها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت، نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.

مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر، ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن این که در شرایط شیوع کرونا، نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکلهای بهداشتی نقش مؤثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته‌ است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده  و از خدمات بی‌دریغ و بی‌وقفه و جانفشانی‌های فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان نی‌ریز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. 

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه‌سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره مؤید و منصور باشند.
                         
                                            مراد هدایت، فرماندار شهرستان نی‌ریز


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها