تعداد بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 2021 03 October
اورژانس ١١٥ نی‌ریز عملیات مختلفی را در هفته گذشته انجام داد.

به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:
ساعت 16:47 یکم مهرماه، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو در بولوار ولی‌عصر، روبروی فرمانداری، دو نوجوان 15 و 16 ساله مصدوم شدند. هر دو نوجوان دچار صدمات متعدد شدند و به بیمارستان شهدا انتقال یافتند.

ساعت 17:37 همان روز در جاده دارالرحمه به سمت خواجه‌احمد انصاری، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو، راکب ۷۰ ساله موتورسیکلت دچار صدمات متعدد شد و به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

دقیقاً در همان زمان، کنار پمپ بنزین فرامرزی‌نژاد، یک خودرو و موتورسیکلت تصادف کردند و دو نفر مصدوم شدند. در این حادثه راکب ۸۰ ساله موتورسیکلت و همسر ۷۰ ساله وی دچار ضربات متعدد شدند و به بیمارستان شهدا انتقال یافتند. مرد ۸۰ ساله دچار جراحت صورت و بینی شد و آرنج و گردن وی نیز آسیب دید. همسر ۷۰ ساله او نیز دچار ضربه به زانو،  بینی و تورم و بریدگی صورت شد.

ده دقیقه بعد در جاده‌های منتهی به جنگل‌های روستای بنه‌کلاغی، یک موتورسیکلت واژگون شد و راکب ۲۶ ساله آن که به سرش ضربه خورده بود، به درمانگاه رضا انتقال یافت.

ساعت 20:30  شنبه 3 مهر، دو کامیون در جاده حسن‌آباد -  دهچاه با هم تصادف کردند که بر اثر آن، راننده ۳۹ ساله یکی از کامیونها دچار ضربه به زانو و شکستگی مچ پا شد.

ساعت 15:14 یکشنبه ۴ مهرماه، یک خودرو بعد از روستای دولت‌آباد واژگون شد و سه نفر مصدوم شدند. یک مرد ۵۵ ساله دچار درد‌ دست شد. مرد ۳۰ ساله دیگر دچار بریدگی و خونریزی سر، درد شانه و زانوی چپ شد و یک مرد ۳۸ ساله دیگر دچار کوفتگی و پاره شدگی سر، ضعف و  بی حالی شد که همه به بیمارستان شهدا انتقال یافتند.

ساعت 21:22 دوشنبه پنجم مهرماه، بر اثر تصادف خودرو و موتورسیکلت کنار مدرسه سحاب، سه نفر مصدوم شدند. دو پسر ۱۶ ساله دچار ضربه دست، زانو، بریدگی سر و جراحت گونه شدند و یک مرد ۶۴ ساله هم صدمات جزئی دید و حاضر به انتقال به بیمارستان نشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها