تعداد بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 2021 03 October
برنامه دست فرمون در سال 1400 به شکلی روی آنتن شبکه نسیم تلویزیون ایران می‌رود که کار را برای رانندگان سخت کرده و همین شکل و شمایل جدید ناکامی تیم اتومبیلرانی فارس را رقم زد.
مجید پاکیزه‌دامن  /گروه ورزش
 این برنامه طی سه سال گذشته به معرفی برترین رانندگان ایران پرداخته و فرصتی را نیز برای رانندگان مبتدی و نیمه حرفه‌ای به وجود آورده تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

تفاوت امسال  نسبت به سالهای قبل این است که رقابتها به صورت گروهی و استانی  انجام می‌شود.

به گفته فرهاد طیبی از قهرمانان اتومبیلرانی نی‌ریز و کشور و عضو تیم فارس، در مرحله نخست رانندگان در قالب گروهی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این مرحله 24 گروه از کل کشور حضور داشتند و در پایان 8 گروه از دور رقابت‌ها حذف ‌شدند.

تیم فارس با حضور طیبی توانست نمایش خوبی را در مرحله اول داشته باشد و شنبه 27 شهریور در رقابت با 16 گروه وارد مرحله دوم شد. ولی در این دور با عملکردی ضعیف خیلی زود از رسیدن به مراحل دیگر بازماند.

حذف فارس نمی‌تواند از ارزشهای اتومبیلران نی‌ریز کم کند، چرا که او در مسابقات سال قبل توانسته بود به تنهایی تا مرحله چهارم، نمایش درخشانی داشته باشد، اما در مرحله بعد با بدشانسی و یاری نکردن اتومبیل، نتوانست موفق عمل کند.

طیبی که در سال گذشته با اتومبیل پژو 405 در این مسابقه شرکت کرده بود، این بار با پژو 206 در این برنامه حاضر شد. او دلیل تعویض اتومبیل خود را وجود مسیرهای باریک‌تر و سخت‌تر شدن مسیرها عنوان کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها