تعداد بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳ - 2021 27 September
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: 
امام جمعه موقت نی‌ریز در جلسه شورای اداری شهرستان که 28 شهریور در فرمانداری برگزار شد، خواستار افتتاح بیمارستان جدید گردید.

حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه گفت: «۵ سال از وعده افتتاح بیمارستان جدید می‌گذرد، نی‌ریز با وسعت و بخش‌هایی که دارد باید با حمایت دولت و بنیاد برکت بیمارستان جدیدش هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود. »

وی افزود: «مسئولان باید همانند رئیس‌جمهور جدید بدون هیچ تشریفاتی در مناطق محروم حضور یابند چرا که این انقلاب را محرومان برپا کرده‌اند. خواسته مردم در انقلاب این بود که اختلاف طبقاتی وجود نداشته باشد. 

امام جمعه موقت، به معرفی «سید سعید حسینی» به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف اشاره کرد و گفت: با دیداری که با ایشان داشتم وی فردی باتجربه است که برنامه‌های خوبی برای امور وقف و خیریه دارند.

حجت‌الاسلام فقیه به نیاز کتابخانه سیار در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۵۰ مرکز در کشور در نظر گرفته‌اند که سهم نی‌ریز ۱۰۰ میلیون تومان است. در قطرویه کتابخانه نداریم همچنین برخی روستاها از این نعمت برخوردار نیستند.

در ادامه فرماندار نی‌ریز به الزامی بودن واکسیناسیون کارکنان دولت اشاره کرد و خطاب به امیرزاده رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و جمالی رئیس تعاون روستایی گفت: سوخت مورد نیاز شهرستان، به ویژه تراکتورهای کشاورزی را تأمین کنید. همچنین اداره گاز نسبت به نصب علمک‌ برای خانه‌هایی که در نوبت هستند اقدام کند. با توجه به بارش کم سال گذشته امیدواریم شاهد بارندگی چشمگیری در پاییز باشیم.

همچنین اعضای ستاد بحران از مسیل‌ها، گوراب، پل و سیل‌بندها بازدید میدانی کنند.

هدایت نی‌ریز را جزو شهرستان‌هایی دانست که در واکسیناسیون عمومی حرف اول را زده است.

او با اشاره به گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: شهرداران و مدیران فضاسازی شهر و ادارات فضای این هفته را مناسب با سالگرد دفاع مقدس آماده کنند.

نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان با تسلیت اربعین حسینی، یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی‌ داشت و گفت: دغدغه‌ای جز حل مشکل مردم نداشته باشیم و هیچ مسئولی نباید آرامش داشته باشد مگر اینکه گرفتاری مردم را حل کرده باشد.

فرهاد طهماسبی تصریح کرد: در آستانه فعالیت دولتی مردمی و انقلابی هستیم. شرایط تغییر یافته و دیگر مدیر یا مسئولی که ساعت خدمت را فقط ۷ صبح تا ۲ بعداز ظهر بداند جایگاهی در این دولت ندارد و لازم است هرچه سریعتر خودش استعفا داده تا نیروی کارآمدی جایگزین او شود. گاهی شنیده می‌شود برخی مدیران در ساعت غیراداری تلفن خود را خاموش و رسیدگی به ارباب رجوع را فقط در وقت اداری می‌دانند. با اراده‌‌ای که دولت جدید دارد، مسئول بی‌حال را نمی‌پذیرد.
شعبانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: بیش ‌از ۱۵۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که غباروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله به همراه شب‌شعر و خاطره‌گویی پیشکسوتان عرصه جبهه و مقاومت، پیاده‌روی، رزمایش مؤمنانه در قالب تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، تجلیل از کادر درمان، تعمیر و مرمت خانه محرومین توسط نیروهای جهادی از مهم‌ترین آنان خواهد بود.

جابر مهدیار نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس، که مهمان جلسه بود از ساخت زائرسرا برای شهرهای استان سخن گفت و اعلام کرد: مردم نی‌ریز هم می‌توانند در ساخت این زائرسرا که در مجاورت حرم امام رضا(ع) قرار دارد، برای اسکان زائرین کم‌درآمد استان فارس، کمک و همراهی کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها