تعداد بازدید: ۴۵۷
کد خبر: ۱۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ - 2021 20 September
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز به مناسبت روز ملی اورژانس با حضور در پایگاه‌های اورژانس 115، با تقدیم هدایایی از کارکنان این مرکز تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز، داور آل داود ضمن تبریک روز ملی اورژانس به فعالان عرصه فوریتهای پزشکی، از عملکرد خوب آنها در همه روزهای سال به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا تشکر کرد و گفت: سفیدپوشان اورژانس 115 همانند سایر مدافعان سلامت در خط مقدم این بیماری قرار دارند و در این دوران، ایثارگونه با انتقال بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان در کنار امدادرسانی در حوادث مختلف، خدمت‌رسانی می‌کنند که نشان از اهمیت والا و جایگاه ارزشمند اورژانس دارد.

در این بازدید که فرهاد طهماسبی نماینده مردم شهرستان نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، مشکلات و کمبودهای اورژانس 115 مطرح شد. وی جهت رفع کمبودها قول مساعدت داد.

در پایان نیز با تقدیم هدایایی، از زحمات کارکنان اورژانس ۱۱۵ شهرستان تقدیر به عمل آمد. 

نوشتنی است اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان نی‌ریز با یک مرکز پیام و ۵ پایگاه، شامل یک پایگاه اورژانس شهری در شهر نی‌ریز و چهار پایگاه اورژانس جاده‌ای در نی‌ریز، مشکان، قطرویه و رودخور، با 41 نفر کارکنان فوریتهای پزشکی در سطح شهرستان، به بیماران و مصدومان اورژانسی خدمت‌رسانی می‌کند.‌

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها