تعداد بازدید: ۵۵۵
کد خبر: ۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 2021 19 September
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز از احتمال توقف تزریق دوز اول واکسن در هفته‌های آینده و لزوم تزریق سریعتر واکسن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز، داور آل داود ضمن اشاره به احتمال نزدیک شدن به پیک ششم کرونا و لزوم تسریع در تزریق دوز دوم واکسن و همچنین شروع واکسیناسیون کودکان گفت: ممکن است با این شرایط تا چند هفته آینده تزریق دوز اول واکسن متوقف شود و واکسیناسیون برای 18 هزار نفر از افرادی که زمان دوز دوم آنها رسیده، صورت گیرد.

وی با بیان این که دو تا سه هفته پس از تزریق دوز دوم ایمنی افراد در سطح بالایی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم هرچه سریعتر برای تزریق دوز اول واکسن تا پایان هفته به پایگاه واکسیناسیون عفاف مراجعه کنند تا با نزدیک شدن به پیک ششم کرونا، ایمنی جامعه از طریق واکسیناسیون بالاتر رود. 

نوشتنی است با تزریق 36551 دوز واکسن نوبت اول و 14392 دوز نوبت دوم، تعداد کل واکسنهای تزریقی در شهرستان از مرز 50 هزار دوز گذشته است. با این حال برای قطع انتقال زنجیره بیماری کرونا، نیاز مبرم به واکسیناسیون همگانی است تا درصد بالایی از مردم ایمن شوند و در این میان همراهی همه‌جانبه مردم ضروری است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها