تعداد بازدید: ۵۱۲
کد خبر: ۱۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 2021 22 August
در هفته دولت و در نی‌ریز:
در هفته دولت که از دوم شهریورماه آغاز خواهد شد ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان در نی‌ریز افتتاح می‌شود.
همچنین یک پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار آن ۲۰۵ میلیارد تومان است.

معاون فرمانداری شهرستان نی‌ریز در گفتگو با ما عنوان نمود: در پروژه کلنگ‌زنی که مرتبط به خط انتقال گاز تقویتی ۱۶ اینچ مشکان به هرات می‌باشد، اعتبار ۲۰۵ میلیاردی برای آن در نظر گرفته شده است که پس از اجرا و افتتاح، افت فشار گاز شرق فارس برطرف شده و همچنین کارخانه‌های بزرگ شهرستان گازدار می‌شوند و در زمستان با افت فشار روبه‌رو نخواهیم شد.

میرزایی در مورد پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند گفت: سوله مدیریت بحران شهرداری نی‌ریز، آبیاری تحت فشار، آسفالت و مواردی در حوزه برق و شهرداری‌ها برای افتتاح در این هفته تعریف شده‌اند.

وی در مورد افتتاح بیمارستان جدید گفت: بیمارستان جدید نی‌ریز با اعتبار ۱۰۸ میلیاردی آماده افتتاح است اما هنوز مشخص نیست که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد یا خیر.

اما به گزارش روابط عمومی فرمانداری: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد گرامی‌داشت هفته دولت، به ریاست مراد هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، پشتکوه، قطرویه و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب‌تری در جامعه انعکاس یابد، از این رو لازم است برنامه‌ریزی دقیقی با توجه به بیماری کووید ۱۹ و تقارن هفته دولت با ماه محرم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات خوبی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شده که هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین فعالیت‌ها، دستاوردها و عملکرد دولت است که باید از این فرصت استفاده و خدمات دولت را با توجه به شرایط موجود کرونایی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به مردم اطلاع‌رسانی نمود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها