تعداد بازدید: ۸۷۲
کد خبر: ۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ - 2021 10 August
با صدور حکمی رئیس جدید دبیرخانه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس منصوب شد.
دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیئت‌ امنای این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا از شیراز، محمدرضا قائدی دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس حکم ریاست حسن سلطانی رئیس دبیرخانه هیئت امنای این دانشگاه را به وی ابلاغ کرد.

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این حکم خطاب به سلطانی ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشد.

سلطانی عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و استادیار پایه ۲۳ رشته مدیریت دولتی است و در کارنامه و سوابق اجرایی و علمی وی، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای نی‌ریز، مرودشت و شیراز، حسابرس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، رئیس دانشکده علوم پایه واحد سابق علوم و تحقیقات فارس و دبیر برنامه و بودجه منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می‌خورد.

از دیگر سوابق اجرایی رئیس جدید دبیرخانه هیئت امنای استان فارس می‌توان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و رئیس شورای تخصصی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را ذکر کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها