تعداد بازدید: ۵۱۲
کد خبر: ۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ - 2021 03 July
خطیب جمعه نی‌ریز اقدام مقام معظم رهبری در تزریق واکسن برکت را دارای پیام اعتماد و خودباوری دانست.
حجت الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه 11 تیرماه اظهار داشت: «مقام معظم رهبری با تزریق واکسن برکت، به مردم پیام خودباوری و اعتماد ملی و به دشمنان پیام قدرت و اقتدار ملی داد و توطئه‌های آنها را خنثی کرد.»

ایشان حضور مردم در انتخابات را حماسه دیگری خواند که در پای صندوقهای رأی به وجود آمد.

وی در مورد برجام و مذاکرات آن گفت: «انسان وقتی پازل برجام را کنار هم می‌چیند، می‌بیند آمریکایی‌ها می‌خواهند فرصت بیشتر و طولانی‌تری برای خودشان به دست بیاورند و به دنبال فرصت‌سوزی هستند. ما از رفتارشان نتیجه می‌گیریم که سیاست آنها خصمانه است و هرجا فرصت پیدا کنند، ضربه خود را می‌زنند؛ اما با دولت جدید و سیاست مقتدرانه، نتیجه بهتری می‌گیریم.»

خطیب جمعه نی‌ریز دیدار صمیمانه ۶ کاندیدا با رئیس‌جمهور منتخب را قابل ستایش خواند که به گفته او باید سرلوحه رفتار مسئولان قرار گیرد و اختلاف سلایق نباید ما را از اهداف نظام دور کند.

در بین دو نماز،  زارع مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان فارس سخنرانی کرد. 

وی با بیان این که کشور ما در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار گرفته، عنوان داشت: «امروز کم‌آبی یکی از چالشهای استان و کشور است. تنها ۱۶ درصد مساحت ایران در اقلیم مرطوب است و ۸۴ درصد در مناطق خشک و بیابانی قرار گرفته است. میانگین بارندگی کشور ۲۵۰ میلیمتر  و تبخیر آب هم سه برابر متوسط جهانی است. ضمن این که متوسط بارندگی کشورمان هم در حداقل جهانی قرار گرفته است.»

وی از مردم خواست که تا می‌توانند در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها