تعداد بازدید: ۱۱۱۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 2021 24 June
چرا از نیروهای بومی استفاده نمی‌کنید؟
تعدادی از مردم شهر قطرویه جاده ورودی کارخانه فولاد غدیر به نی‌ریز را به دلیل استخدام چند نیروی غیربومی بستند.

چهارشنبه 2 تیرماه جمعی از اهالی قطرویه، با مسدود کردن جاده منتهی به کارخانه فولاد، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت استخدام نیرو در فولاد غدیر نی‌ریز و توقف احداث کارخانه گندله‌سازی شدند.

معترضان پلاکاردی را به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود: «مسئولان محترم شهرستان و فولاد غدیر نی‌ریز، آیا حق این است که زمین و آب و خاک از ما شهروندان قطرویه باشد و در برابر آن گرد و غبار و آلایندگی‌ها، نابودی کشاورزی، فرصت سوزی و از بین رفتن اشتغال و بیکاری برای ما باشد؟»

تجمع کنندگان به بکارگیری نیرو در دفتر تهران فولاد نی‌ریز معترض بوده و می‌گفتند: تعدادی نیرو در آنجا در دوره مدیرعامل جدید استخدام شده‌اند که هیچکدام بومی نیستند. 

آنان عنوان می‌کردند: با وجود اینکه بسیاری از نیروهای بومی که حدود 14 سال در پیمانکاری‌ها مشغول کار هستند و هنوز استخدام نشده‌اند به این سیاست  مدیر عامل‌جدید معترضند.

این تجمع اعتراضی با حضور مسئولان کارخانه و مسئولان محلی و نیروی انتظامی پس از 2 ساعت پایان یافت. 

خبرها حاکی از پیگیری مشکلات مردم منطقه در شورای تأمین شهرستان است.

فرماندار نی‌ریز هم در گفتگو با ما ضمن تأیید تجمع رخ داده گفت: البته بنده با مدیران کارخانه صحبت کرده‌ام و آنها این تعداد استخدامی را تکذیب کرده و گفته‌اند تعداد بسیار کمی به عنوان مشاور به کار گرفته شده‌اند.

هم بنده و هم نماینده مجلس بارها تکرار کرده‌ایم که هر نیرویی قرار است در فولاد غدیر به کار گرفته شود باید بومی شهرستان نی‌ریز باشد و اگر آن تخصص در نی‌ریز نباشد نهایتاً بومی استان فارس باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
متاسفانه در استخدامی اخیر هر کس پارتی داشته قبول شده لازم باشه اسم نیروها و پارتیشون شفاف سازی میشه. متاسفم برای نماینده شهر اونم چهار سالش به سر میاد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها