تعداد بازدید: ۳۹۳۶
کد خبر: ۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ - 2016 15 May
امام جمعه:
عابد نعمتی: همه دست در دست هم وحدت را حفظ کنید. مردم را دو دسته و جامعه را دوقطبی نکنید.
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر مجدد  از مردم برای حضور گسترده در انتخابات، بر حفظ وحدت پایدار تأکید کرد و گفت: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود، مردم را دو دسته نکنید، تفرقه ایجاد نکنید، جامعه را دو قطبی نکنید. ما همه ایرانی هستیم، مسلمانیم، شیعه‌ایم. پیرو رهبریم، پیرو امام حسینیم. دو قطبی شدن و مقابل هم ایستادن یعنی چه؟ همه برادر دینی و خواهر مذهبی هستیم. این حزب بازیها را کنار بگذارید، مگر وقتی جنگ می‌شود می‌پرسند چه کسی اصولگرا و چه کسی اصلاحاتی است؟ مگر وقتی انقلاب کردید این حرفها بود؟

امروز همه پیشرفت کشور را می‌خواهند و این اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث تفرّق و جدایی مردم شود.»

ایشان در ادامه به محرومیتها و توقعات مردم اشاره کرد. آیت‌ا...  سیدمحمد فقیه شور و هیجان مردم در انتخابات را ستود و تأکید کرد مردم دنبال کسی می‌گشتند که شایسته باشد، از آنها دفاع کند و حقشان را بگیرد.

عضو خبرگان رهبری به دستورات رهبر انقلاب به نیروهای انتظامی مبنی بر برخورد با آسیبهای اجتماعی اشاره و اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، جامعه‌ای خوب و سالم داشته باشیم تا افراد سالم تحویل دهد.

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر از همه مردم خواست جشن میلاد امام زمان(عج) را باشکوه بگیرند تا نسل جوان شاد باشد و امید به آینده در آنها زنده بماند.

ایشان با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان، از همگان خواست تا قدر نسل جوان را بدانند، به آنها توجه کنند و برایشان شخصیت قائل شوند. نسلی که به گفته آیت‌ا... فقیه عمر خود را در راه خدمت به کشور صرف می‌کنند و به خاطر فعال بودنشان، در معرض بیشترین آسیبها هستند.

امام جمعه نی‌ریز به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی هم گریزی زد و تأکید کرد همه باید تلاش کنند آثار گذشتگان حفظ و به نسل جوان منتقل شود تا ارتباط نسلها برقرار بماند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها