تعداد بازدید: ۳۵۵۴
کد خبر: ۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ - 2016 18 December
غلام‌رضا شعبان‌پور مدیرمسئول

بیمارستان شهدا در برخی موارد نیازمند کمکهای فوری است. موارد جزئی اما مهم و حیاتی که نیازمند کمک خیرین است؛ چون دولت اقدام کرده اما پروژه نیمه‌تمام و بلااستفاده مانده است. یکی از این موارد ساختمان سه طبقه جنب اتفاقات است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما نیازمند یکصد میلیون تومان است که بتواند بخش‌های دیالیز  و ICU را فعال نماید.


متأسفانه به دلایل گوناگون تعداد بیماران دیالیزی که از مشکل نارسایی کلیه رنج می‌برند رو به افزایش است. اگر خیرین سری به بخش فعلی دیالیز بیمارستان شهدای نی‌ریز بزنند متوجه می‌شوند که این بخش از نظر فضا و تعداد تخت چقدر در مضیقه است. کارکنان خدوم و زحمتکش و دلسوز این بخش در محیطی کوچک نهایت تلاش خود را می‌‌نمایند اما متأسفانه هم فضا کافی نیست و هم دستگاه‌های دیالیز فرسوده شده و برخی از آنها نیازمند تعویض است.


در این میان بیمارانی که از روستاها مسیر طولانی طی می‌کنند و به بخش «همودیالیز» بیمارستان می‌آیند تا دیالیز شوند مشکلات زیادتری دارند.


تاکنون کمبود مدرسه وجود داشت اما با کاهش جمعیت دانش‌آموزان چندان نیازی به احداث مدرسه جدید در شهر نی‌ریز نیست اما توسعه بیمارستان شهدا و تجهیز و نوسازی بخشهای آن از ضروریات است که لازم است مورد دقت و توجه خیرین قرار گیرد.


هرچند بیمارستان دوم در حال احداث است اما تا اتمام، تجهیز و راه‌اندازی آن،حداقل دو سال وقت لازم است؛ لذا نمی‌توان دست روی دست گذاشت و مشکلات بیمارستان شهدا را حل نکرد؛ البته با راه‌اندازی بیمارستان دوم، شهرستان بی‌نیاز از بیمارستان فعلی نیست و این مرکز درمانی همچنان باید به خدمات خود ادامه دهد. امید است نیکوکاران و خیرین به این امر حیاتی که مصداق بارز باقیات صالحات است، توجه جدی و عملی نمایند. ان‌شاءا...


شاد و سالم و موفق باشید

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها