تعداد بازدید: ۸۲۲
کد خبر: ۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 2021 02 January
در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد:
خطیب جمعه نی‌ریز سردار سلیمانی را شهیدی زنده در دلها توصیف کرد و گفت انتقام خون او گرفته خواهدشد.
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: خطیب جمعه نی‌ریز سردار سلیمانی را شهیدی زنده در دلها توصیف کرد و گفت انتقام خون او گرفته خواهدشد.

حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه ۱۲ دی، فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شهید سلیمانی تا ابد در دلها زنده می‌ماند و با سرنگونی عاملان شهادت، انتقام خون او گرفته خواهد شد.

خطیب جمعه نی‌ریز ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی را، «مقاومت» نامید و خاطر‌نشان کرد: مکتب سلیمانی برگرفته از دین بود و یکی از شاخصه‌های اخلاقی او، عمل به دستورات اسلام بود.
رحمانی‌زاده، به کشف حجاب توسط رضا شاه در ۱۷ دی سال ۱۳۱۴ خورشیدی اشاره کرد و افزود: تهاجم فرهنگی به هر شکلی ظاهر می‌شود و فقط در پوشش لباس خود را نشان نمی‌دهد. ما باید نسبت به دیگر شبیخون‌های فرهنگی نیز هشیار باشیم.

رئیس اداره اوقاف استهبان در ادامه گفت: گرانی‌ها اعتراضات مردمی را بر می‌انگیزد؛ در نتیجه ما باید در انتخابات سال آینده با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، رأی خوبی به صندوق بیندازیم.

وی به روز ملّی فلسطین اشاره کرد و به ویرانی‌ برخی کشورها توسط رژیم سعودی پرداخت.

رحمانی‌زاده همچنین شهادت «شیخ نمر باقر النمر» توسط رژیم آل سعود در سال ۱۳۹۴ خورشیدی را که از روحانیون منتقد این حکومت بود، محکوم کرد.

گفتنی ‌است با توجه به جمعیت زیاد نمازگزاران در مراسم نمازجمعه، حضور نیروهای هلال‌احمر برای ضدعفونی سطوح ضروری به نظر می‌رسید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها