تعداد بازدید: ۴۱۴۲
کد خبر: ۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ - 2016 01 May
محبوبه ناصری: همزمان با هفته اشتغال، بیست و یکمین نمايشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان کار و دانش برگزار شد. در اين نمايشگاه كه به مدت ٤ روز از ٥ اردیبهشت برگزار گردید، دانشجويان آثار هنری خود را در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، تولید محتوای الکترونیکی و کامپیوتر، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده در معرض ديد بازديدكنندگان گذاشتند.

این نمایشگاه در فضای باز هنرستان با بیش از ٨٠٠  اثر در محیطی تلفیقی از سبک سنتی و عشایری با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» راه‌اندازی شد.


طباطبایی مدیر این هنرستان گفت: هدف از برپایی این  نمایشگاه،‌ نمایش آثار هنرجویان و معرفی رشته‌های این هنرستان جهت انتخاب رشته دانش‌آموزان در د‌وره‌های پایین‌تر بوده است. 


در مراسم افتتاحیه که با حضور محمد اکتسابی رئیس اداره آموزش و پرورش،‌ زارع معاون پرورشی این اداره،  دکتر ذکائی رئیس شبکه بهداشت و درمان و چند تن از مسئولین دیگر برگزار شد، اکتسابی، رشته‌های فنی‌حرفه‌ای را جزء بهترین رشته‌ها خواند و گفت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای به دلیل کار در کارگاه‌های مختلف و آشنایی با دستگاه‌ها و ابزارآلات و نحوه استفاده از آنها زمینه کاریابی و اشتغال بیش از سایر رشته‌ها دانست.

گفتنی است این نمایشگاه ٨   اردیبهشت به کار خود پایان داد.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها