تعداد بازدید: ۳۶۵۵
کد خبر: ۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ - 2016 26 April
«اِنَّ اللّهَ لایُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم» 
سوره رعد، آیه11
مردم شریف و متدین شهرستان نی‌ریز

همانطور که استحضار دارید، با توجه به بیانیه‌های قبلی که به اطلاع شما عزیزان رسید، علی‌رغم اینکه در این ‌دوره از انتخابات، خود را محقّ داشتن کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌دانستیم، اما تمامی سعی بر این پایه استوار گردید تا بتوانیم در سایه روحانیت محترم شهرستان بویژه حضرت آیت‌ا... سید محمد فقیه امام جمعه محترم، یک نفر از شهرستان نی‌ریز را  پس از چندین دوره متوالی، روانه مجلس شورای اسلامی نماییم.

بر همین اساس در بیانیه‌های قبلی، خط‌مشی‌ خود را بوضوح بیان داشته و با شما مردمان عزیز و بزرگوار با صداقت سخن گفتیم. 

اکنون که با تدبیر امام‌جمعه محترم و بزرگان شهرستان و حضور گسترده شما مردمان همیشه در صحنه، ‌انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم.

خوشبختانه با همت شما مردم بزرگوار نی‌ریز و کل شهرستانهای استان فارس، حضرت آیت‌ا... فقیه روانه مجلس خبرگان رهبری شده‌اند که باز هم خداوند توانا را به خاطر این موهبت و موفقیت بسیار بزرگ سپاسگزاریم.

امید آن که همگی  مردم شهرستانهای نی‌ریز و استهبان دست به دست هم داده و با رأی دادن به جناب آقای دکتر اصغر مسعودی در تکمیل این مسیر بکوشیم، باشد تا این بزرگواران بتوانند با حضور خود در مجلس خبرگان رهبری  و مجلس شورای اسلامی پشتوانه‌ای محکم و استوار برای نظام مقدس اسلامی و تکیه‌گاهی برای مردم هر دو شهرستان نی‌ریز واستهبان در سطح کلان کشور عزیزمان ایران اسلامی باشند. 

پس بیایید همه با هم گام  دوم را با رأی دادن به آقای دکتر اصغر مسعودی هرچه استوارتر برداریم.
والسلام علیکم و رحمه‌ا... برکاته

علی‌اکبر همتایی، حبیب‌اله ابراهیم‌پور،‌ علی راهوار، غلامرضا شعبانپور
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها