تعداد بازدید: ۴۱۲۲
کد خبر: ۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ - 2016 13 September
12شرکت دولتی و غیر دولتی استخدام می‌کنند.
استخدام در شرکت همکاران سیستم اصفهان

شرکت همکاران سیستم اصفهان در راستای تکمیل منابع انسانی تخصصی و کارشناسی خود،‌ در حوزه‌های‌ زیر دعوت به همکاری می‌نماید: مهندس کامپیوتر
• مهندس صنایع
• مدیریت
• حسابداری
• امور اداری علاقمندان می توانندرزومه تحصیلی و کاری خود را به پست الکترونیکی: esf@systemgroup.net ارسال نمایند.



استخدام در شرکت معتبر دارویی غذایی
یک شرکت معتبر دارویی غذایی جهت تکمیل کادر بازاریابی خود نماینده علمی با تحصیلات بالا استخدام می‌نماید دارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از رشته‌های گروه پزشکی دامپزشکی پرستاری مامایی علوم تغذیه صنایع غذایی زیست شناسی میکروبیولوژی الزامی است. خواهشمند است متقاضیان رزومه خود را با درج کلمه medrep در موضوع ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایند.
jobs@behdashtkar.com



استخدام آمارگر و تایپیست در یک انتشارات معتبر

یک انتشارات معتبر استخدام می‌کند 20 نفر آمارگر 2 نفر تایپیست حرفه‌ای مسلط به صفحه آرائی در Word متقاضیان محترم به سایت www.Bookgolden.ir مراجعه یا با شماره‌های 66950532 - 021 و 66950673 - 021 داخلی 106 و 101 تماس حاصل فرمایید.



استخدام در شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت

شرکت راه اندازي و بهره برداري صنايع نفت OICO جهت تکميل نيروي انساني خود در مناطق نفتي جنوب کشور در مشاغل مورد نياز شرکت استخدام مي نمايد. واحد ها و مشاغل مورد نياز شرکت به شرح ذيل مي باشد:
پست سازماني مورد نياز:کارشناس منابع انساني
ميزان تجربه مرتبط:حداقل 3 سال
تحصيلات مورد نياز:کارشناسي و کارشناسي ارشد مديريت منابع انساني و رشته هاي مرتبط
محل خدمت:پروژههاي جنوب کشور
جنسيت:مرد
مهارت ها و توانائي هاي لازم :
•آشنايي کامل به قوانين بيمه و تامين اجتماعي و کار.
•روابط اجتماعي و مهارت هاي برقراري ارتباط بالا.
•آشنايي کامل به فرآيندهاي سازماني.
•توانايي تجزيه و تحليل سريع مسائل.
•آشنايي کامل به نرم افزارهاي Office و همکاران سيستم.
•توانايي انجام مکاتبات اداري.
•زبان انگليسي در سطح خوب.

پست سازماني مورد نياز:سرپرست پشتيباني
ميزان تجربه مرتبط:10 - 8 سال
تحصيلات مورد نياز:کارشناسي و کارشناسي ارشد مديريت صنعتي و رشته هاي مرتبط
محل خدمت:پروژههاي جنوب کشور
جنسيت:مرد
مهارت ها و توانائي هاي لازم :
•توانايي انجام و تجزيه و تحليل مسائل مالي
•توانايي نظارت بر عملکرد اجرايي و بررسي صورت وضعيت
پمانکاران مربوطه واحد.
•درک خدمات رفاهي و انگيزشي کارکنان
•توانايي برنامه ريزي براي واحد خدمات
•توانايي شناسايي فرآيندهاي پروژه)اسکان، اياب و ذهاب،امور
مسافرت و تعمير و نگهداري ماشين آلات حمل و نقل و فني.
•توانايي انبار گرداني براي واحدهاي تابعه

پست سازماني مورد نياز:کارشناس برنامه ريزي و کنترل پروژه
ميزان تجربه مرتبط:5 سال
تحصيلات مورد نياز:کارشناسي و کارشناسي ارشد مهندسي صنايع
محل خدمت:پروژههاي جنوب کشور و تهران
جنسيت:مرد- زن
مهارت ها و توانائي هاي لازم :
•آشنايي با نرم افزارهاي مرتبط
•تسلط به زبان انگليسي

پست سازماني مورد نياز:کارشناس برق/ ابزار دقيق
ميزان تجربه مرتبط:بدون سابقه کار
تحصيلات مورد نياز:کارشناسي و کارشناسي ارشد مهندسي برق ترجيحا گرايش قدرت
محل خدمت:پروژههاي جنوب کشور

جنسيت:مرد
مهارت ها و توانائي هاي لازم :
•آشنايي کامل با مدارک مهندسي طراحي و نقشه خواني
•آشنايي با تجهزات برق و تستهاي راه اندازي و پيش راه اندازي
سيستمهاي برقي
•تسلط کامل به نرم افزارهايOFFICE
•توانايي استخراج اطلاعات از مدارک مهندسي

خواهشمند است فقط در صورت داشتن شرايط و توانايي هاي فوق، رزومه و مشخصات خود را حداکثر تا يک هفته بعد از انتشار آگهي، در سايت http://oilemployment.ir ثبت فرمائيد. قابل ذکر است که فرآيند جذب و استخدام از طريق ارزيابي چندگانه و مصاحبه تخصصي و عمومي خواهد بود.



فراخوان شناسایی نیرو جهت دعوت به همکاری در حوزه ی فناوری اطلاعات

موسسه کار آفرینان آوا سلامت در نظر دارد افراد واجدالشرایط رشته هاي مندرج در جدول زیر را از طريق فراخوان ، شناسائي و درصورت لزوم از طریق برگزاري آزمون یا مصاحبه یا هر دو، به صورت شرکتی درواحد های زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دعوت به همكاري نمايد.

جدول مشاغل مورد نیاز
رشته شغلی
عنوان شغل
توضیحات
کارشناس امور رایانه مستند سازی ، مدیریت و نظارت بر پروژه های حوزه فناوری اطلاعات - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط - آشنایی با چارچوب های استاندارد مهندسی نرم افزار نظیر Agile، XP و SCRUM
- حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی به کاربران
- تسلط به نرم افزارهای گرافیکی و طراحی قالب مستندات
- تسلط به فرایندهای بازبینی و اعتبارسنجی مستندات جهت ویرایش مستندات فعلی و یا مستندسازی پروژه جدید
- آشنایی با ابزارهای مدیریت مستندات و نسخه بندی
- آشنایی با نرم افزارهای مدیریت پروژه نظیر MS Project
- آشنایی با چارچوب های مدیریت پروژه (PMBOK و ... )
- آشنایی با دولت الکترونیکی و هوشمند سازی اداری
- آشنایی با اصلاح و استخراج فرآیندهای سازمانی و تدوین و بهبود در آن
کارشناس حوزه داده و بانک اطلاعاتی - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- آشنایی با مفاهیم طراحی و توسعه انباره داده
- آشنایی با ابزارهای هوش تجاری نظیر QlikView، BI و ...
- آشنایی با نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده نظیر MsSQL Server، MySQL، Oracle و ...
- آشنایی با متدولوژی های تحلیل و توسعه سیستم - آشنایی با فرایندهای توسعه سیستم های نرم افزاری نظیر RUP، Agile
کارشناس برنامه نویسی تحت وب و طراح سیستم - مسلط به توسعه نرم افزارهای تحت وب با تکنولوژی های جدید
- طراحی و گرافیک در وب سایت های واکنش گرا
کارشناس حوزه زیرساخت و شبکه - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- آشنایی با مفاهیم و تجهیزات شبکه ( Passiveو Active )
- آشنایی با مفاهیم امنیت شبکه
- آشنایی با سرویسهای مایکروسافت در حوزه شبکه
- آشنایی با سیستم عامل لینوکس (در حد LPIC1 )
- آشنایی با مفاهیم مجازی سازی در VMware

1. شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی

    دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات (با تمامی گرایش های مرتبط باتوجه به توضیحات مندرج در جدول بالا)

2. شرایط عمومی

    تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
    داشتن تابعیت ایران
    داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).
    عدم اعتياد به دخانيات ومواد مخدر و روانگردان
    عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
    داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگیری می شوند

3. شرایط اختصاصی بکارگیری

    داشتن حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان تا تاریخ انتشار فراخوان
    تبصره : مدت خدمت سربازی به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
    انتخاب و تعیین یک مورد از مشاغل چهارگانه مندرج در اطلاعیه

4. نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز

    متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از روز شنبه مورخه 20/06/95.حداکثر تا 27/06/95 نسبت به ارسال رزومه و مدارک زیر از طریق آدرس ایمیل : info@avahealth.info اقدام نمایند
    اسکن یک قطعه عکس 4×3 پشت زمینه سفید با فرمت jpg (حداکثر 200 کیلوبایت ).
        درعنوان ایمیل درج عنوان شغل درخواستی ضرورت دارد و به ایمیل هایی که عنوان شغل ذکر نشده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
        الف)مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی به عهده داوطلب خواهد بود .




استخدام كارشناس نرم افزار يا IT در كرمان
شركت متقاضي: شركت فني ومهندسي نانيك
عنوان يا عناوين شغلي: كارشناس نرم افزار يا IT
تحصيلات: -
شرايط عمومي :
• دارا بودن حداقل يكي از مهارت هاي زير الزامي مي باشد
• مهارت در برنامه نويسي Android
• مهارت در يكي از زبان هاي برنامه نويسي تحت وب PHP
• ساعات تماس: شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ صبح الي ۱۵:۳۰ بعدازظهر
محل كار: كرمان
ایمیل : info@naanic.com
شماره تماس : 03432436812



استخدام چند رديف شغلي در شيراز

شركت متقاضي: مجموعه شركت هاي بين المللي mpc
عنوان يا عناوين شغلي:

رديف

شغل مورد نظرتخصص و توانايياستان محل خدمت
 1 فروشنده و بازاریاب
 • فن بیان بالا • آشنایی نسبی با نرم افزارهای حسابداری • آشنایی با Word و Excel • آشنایی با شبکه های اجتماعی • آشنایی با امور بازاریابی • دارای سابقه و تجربه کاری
 فارس
 2 متصدی سایت و شبکه
 • آشنایی با Asp.net ترجیحا (MVCS) • آشنایی به Active و Passive شبکه • آشنایی به Voip • آشنایی به دوربین های مداربسته • دارای سابقه و تجربه کاری
 فارس
 3 طراح و گرافیست
 • تسلط به نرم افزار شبکه، ایلاستریتور، کورل • دارای تخصص عکاسی • باسابقه و تجربه کاری
 فارس

شرایط عمومی : متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره درج شده (داخلی ۱۰۱و ۱۰۲) تماس حاصل نمایند.
محل کار: شیراز-خیابان مشیر فاطمی-نبش معدل-ساختمان 110-نیم طبقه اول-واحد 1
 

نحوه تماس :
ایمیل :
mpccoir@yahoo.com
شماره تماس :
07132102



استخدام راننده پايه يك در هرمزگان
شركت متقاضي: شركت راهسازي
عنوان يا عناوين شغلي: راننده پايه يك

شرايط عمومي : با تجربه- ساعت تماس : ۸ صبح الي ۱ ظهر و ۵ تا ۷ بعد از ظهر
محل كار: هرمزگان جاده حاجي آباد – دوراهي كهكم
 

شماره تماس : 07633666357




شركت فني و مهندسي آريا سپند

عنوان يا عناوين شغلي:
 

شرایط عمومی
: مدت آزمایشی: ۲ ماه
محل کار: یزد
 
ایمیل :ariasepand@gmail.com
شماره تماس :03537257972


استخدام مسئول كنترل موجودي در شيراز
شركت متقاضي: شركت در زمينه صنايع غذايي
عنوان يا عناوين شغلي: مسئول كنترل موجودي
تحصيلات: مهندسي صنايع، حسابداري، مديريت، رياضي، آمار
شرايط عمومي : ترجيحاً خانم مسلط به اكسل داراي تجربه مرتبط
محل كار: شيراز

ایمیل : ava.sanaat@yahoo.com



استخدام حسابدار در شركت توليدي در شيراز

شركت متقاضي: شركت توليدي شيرين وطن تبريز
عنوان يا عناوين شغلي: حسابدار
تحصيلات: ليسانس
شرايط عمومي : خانم و با سابقه كاري
محل كار: شعبه شيراز
 شماره تماس : 07138320352-07138336226



استخدام كادر اداري در شيراز

شركت متقاضي: كانون هموفيلي
عنوان يا عناوين شغلي: امور اداري
شرايط عمومي : يك نفر آقا
محل كار: شيراز
شماره تماس : 07132285039



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها