تعداد بازدید: ۲۷۴۶
کد خبر: ۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 2018 05 February
در پنجمین روز دهه فجر:
امروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر چندین طرح عمرانی در بخش مرکزی نی‌ریز به بهره‌برداری رسید.
حسین قانع: با حضور فرماندار و مسئولان ادارات نی‌ریز سه مراسم افتتاحیه شامل «کافو نوری» در مسکن مهر، کارخانه تولید نبات در شهرک صنعتی و یک بوستان و بلوار در روستای حاجی آباد به بهره‌برداری رسید.

در پنجمین روز دهه فجر و برابر با 16 بهمن با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان و تعدادی از مسئولان شهرستان نخست پروژه «کافو نوری» در مسکن مهر نی‌ریز افتتاح شد.

به گفته زارع رئیس مخابرات نی‌ریز، این مرکز قابلیت پوشش 2 هزار شماره تلفن ثابت را در مسکن‌های مهر دارد و با اعتباری حدود 1 میلیارد تومان راه اندازی گردید.

دومین پروژه که در شهرک صنعتی ده فاضل افتتاح شد؛ کارخانه تولید نبات بود. این کارخانه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

بهره‌بردار این پروژه محمد نریمان است و  در خصوص این کارخانه که در بخش مواد غذایی این شهرک صنعتی راه‌اندازی شده است، گفت: در این کارخانه انواع نبات، و نبات‌های ترکیب شده با گیاهان داروئی تولید می‌شود و در این طرح تاکنون 7 نفر مشغول به کار شده‌اند.

سومین پروژه که در پنجمین روز دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت بوستان و بلواری در روستای حاجی آباد بود. بوستان یا پارک روستا در زمینی به مساحت 2500 متر مربع  در مرکز روستا و با اعتبار 90 میلیون تومان از اعتبارات دهیاری‌ها  و کمک نیکوکاران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها